Мелъди
-Какво правиш тук? - попитах и скръстих ръцете си.-Може ли да поговорим?-попита Камерън
-Не. Не иска да говори с теб, защото си нещастен задник. - каза Лиса
-Лиса вече можеш да си тръгваш. Прибери се и си почини. - казах и погледнах към нея.
-Добре. Ще се видим. Чао нещастник. - каза преди да си тръгне.
-Какво искаш Камерън? - попитах, когато останахме сами.
-Исках да видя как си.
Сякаш му повярвах.
-Казвай или си лягам. Нямам намерение да говорим цяла нощ.
-Добре. Дойдох, заради разговора ни по-рано. Ти не говореше сериозно, нали не се срещаш с него?
-Сериозно ли дойде да ме питаш това?
-Да.
-Защо толкова те интересува дали се срещам с някой? Не ти пукаше преди, а и той не е първия мъж, с който съм била след теб.
-Интересуваме, защото не искам да бъдеш с него. Той не е за теб. С колко точно си била след мен? Мислих, че не си била с никой.
-Ти какво очакваше четири години да страдам по теб ли? Имала съм няколко връзки, но това не е твоя работа. Както сега нямаш право да се месиш в живота ми. Тъкмо живота ми се подреди и ти пак се появяваш. Не ти ли омръзна да ме дразниш и вбесяваш?!
-Не викай. И второ не ти се меша в живота просто искам да ти попреча да се изчукаш с онзи задник. Защо ще излизаш с него, той не е твой тип?
-Откъде знаеш, че не е мой. Щом не е теб значи е мой тип.
-Толкова ли ме мразиш?
-Не. Презирам те.
-Няма ли да ми простиш? - попита
-Не. Дори не си ме се извинил.
-Съжалявам.
-Не се приема.
-Добре. Какво искаш да направя, за да ми простиш и да можем да бъдем приятели.
-Приятели? - попитах и започнах да се смея
-Да. Защо не?
-Ще бъдем приятели, когато онази курва ти изневери и те захвърли, като ненужен парцал. Както ти направи, но с мен. Сега, ако обичаш се разкарай преди да съм ти сритала задника. Няма да е за първи път.
-Знам. Помня, когато в гимназията ме срита, затова че те ударих по задника.
-Прекрасен спомен. Благодаря, че ми припомни сега чао.
-Чакай. Последно и те оставям.
-Какво? - попитах
-Изчука ли го?
-Разкарай се!
-Само ми отговори, защото иначе няма да мога да заспя.
-О, да не би да развалих сънят на бебето?
-Не, не съм бебе. Ще ми отговориш ли?
-Вече ти казах, че не съм. Знаеш, че не правя секс на първа среща.
-Знам. Три месеца ми отнеха само да те целуна. И още толкова да спя с теб.
-Да. Колко хубаво, че помниш. А и тогава бях на 17.
-Така че най-вероятно докато дойде време да го изчукаш ще се разделите.
-Сериозно ли те интересува, дали ще спя с него?
-Да. Не искам да гледам колко е щастлив, затова че те е изчукал. И също как флиртува с теб и ти подарява подаръци.
-А, аз значи можех да гледам как си щастлив с онази. Но аз не мога да щастлива с друг така ли? Знаеш не те разбирам. Четири години не ти пукаше за мен, а сега изведнъж се появяваш и ми казваш, че не трябва да се срещам с никого, защото ти така си решил. Защо изведнъж започна да се интересуваш толкова от живота ми?!
-Защото те обичам!
-Какво? Не ти не ме обичаш. Помня, когато ми каза, че вече не изпитваш нищо към мен.
-Явно тогава съм сгрешил, като съм го казал. Но аз наистина те обичам.
-Ти подиграваш ли ми се?
-Не. Този път съм честен към теб.
-И аз ще бъда честна. Не ми пука!
Камерън се приближи към мен и притисна устните си в моите.
Опитах се да го избутам, но накрая отвърнах на целувката.
-Мамо? - чух гласчето на Емили и се отделих от него.
YOU ARE READING
You Broke My Heart
Romance-Съжалявам, че трябва да ти го кажа по този начин, но аз вече не те обичам. Всъщност престанах да те обичам отдавна. - каза Камерън сякаш току-що не беше казал, че не ме обича. -Какво? Ти чуваш ли се какво ми казваш? - попитах и се надявах всичко т...