Мелъди
Не знаех на какво да вярвам. Ако това е една лъжа и Алисън лъже.Но, ако ми казва истината и Камерън отново ме е излъгал.
Може би трябва да говоря с него преди да взема каквото и да е решение.
-Хей, скъпа. - видях Камерън
-Хей. - промърморих
-Как си? - попита и целуна бузата ми.
-Добре.
-Сърдита ли си за нещо? - попита
-Сърдита не, по-скоро ядосана, защото ме лъжеш.
-Не те лъжа.
-Сигурен ли си? Помисли пак.
-Добре. Кажи ми какво има.
-Днес Алисън дойде...
-По дяволите. - промърмори
-Да. И знаеш ли какво ми каза, че е бременна от теб.
-Добре...знам, че си ми ядосана, но мога да ти обясня.
-Не можеш. Как ще ми обясниш, че бившата ти е бременна от теб, а като се има предвид, че сме заедно малко повече от месец! И се предполага, че си бил само с мен.
-Така е не си съм ти изневерил. Аз знаех, че тя е бременна, но не ти казах, защото не и вярвах.
-Наистина? А, аз в момента не вярвам на теб. Защото ти не си ми казал, а трябваше да го чуя от нея. Щом не си искал да ми кажеш значи е истина, защото ако не беше щеше да ми кажеш.
-Не съм ти казал, защото не е истина. Наистина ли вярваш на нея?
-Да. Щом ти не ми беше казал.
-Не и вярвай, тя лъже и просто иска да ни раздели.
-Да и успя.
-Какво?
-Мисля, че ще е най-добре, ако за малко не бъдем заедно и се разделим, защото очевидно между нас няма доверие и ти не ми казваш всичко.
-Не, не трябва да се разделяме. Нали искаше да си с мен и искаше да бъдем семейство. Нали искаше да имаме второ дете.
-Да исках, но очевидно ти вече си се погрижил да имаш второ дете и аз няма да ти преча.
-Какво имаш предвид?
-Имам предвид, че можеш да бъдеш щастлив със Алисън и дете си. Аз няма да ви преча.
-Не искам да бъда с нея, а с теб.
-По-добре върви при нея, защото тя има нужда от теб. Аз ще справя сама. Вече съм свикнала. Върви при нея. - казах
YOU ARE READING
You Broke My Heart
Romance-Съжалявам, че трябва да ти го кажа по този начин, но аз вече не те обичам. Всъщност престанах да те обичам отдавна. - каза Камерън сякаш току-що не беше казал, че не ме обича. -Какво? Ти чуваш ли се какво ми казваш? - попитах и се надявах всичко т...