3. Bölüm ψ Mesaj

748 59 2
                                    

"Neeeeeeeğğh!?"

"S-sakin ol Percy.E-eminim o-"Kıvırcık panik atak geçiren biriyle ilgilenmek zorunda kalmış gibi gereksiz  sözcükler kullanıyordu.

"Sakın bana sakin olmamı söylemeyin! Annabeth tartarus'a mı düşmüş!?"

"Sana sakin olmanı söyleyecek falan değildim.Sadece bağırma, yakalanacağız."

"Bir kere de felaket alameti vermesen ne olur Rachel?"

"Bu bir kehanet değil seni şapşal!Bu sadece bir tahmin!"

"Bu iyi bir şey mi?"

"Percy."

"Pekala! Şimdilik erteliyorum ama sonra her ayrıntıyı istiyorum!!"

"Hım-hım."

Percy kendine hakim olarak gizlendiği yerden izlemeye devam etti.Nerdeyse üç gündür yoldaydılar ve sonunda Reyna denen kızı bulmuşlardı.Kızın yanında iki tane garip görünüşlü köpek ve  ilginç  bir tarza sahip olan sarışın bir çocuk vardı.

Rachel ilk olarak saldırı hazırlıkları var mı diye bakmak istemişti .Ama Percy karşısında ki kızın silahın ve tehlikenin ta kendisi olduğu gibi bir izlenime kapılmıştı.Yanındaki çocuğun belinde olan peluş oyuncaklar ise açıkçası onu pek tehlikeli göstermiyordu.

Percy arkasına döndü ve onaylar bir şekilde kafasını salladı.Reyna her ne kadar tehlikeli gözükse de Percy,kendine güveniyordu. Yıllardır her yaz kılıç yeteneğini geliştirmişti.Henüz ortaya çıkmayan güçleri ise umrunda değildi.O geçen sene melez kampına olan saldırıda bir sürü canavarla savaşmış ve nerdeyse savaştığı hepsini altın tozuna dönüştürmüştü.Bunları bilmenin verdiği özgüvenle konuşmaya başladı,

"Buraya konuşmaya geldik.Annabeth Reyna'ya güveniyorsa biz de güvenebiliriz."

Rachel ona onay vermişti ve beklemeye gerek duymadan ayağa kalkmıştı. Kıvırcık da titreyen toynakları eşliğinde onla beraber kalkmıştı.

İki genç,başka birilerinin varlığını fark edince onlara döndü,

"Yunanlılar."

Sarışın çocuk iğrelti ifadesiyle bakıyordu.Percy'nin gözü Reyna'ya kaydı.Eğer iğreniyorsa bile hiç belli etmiyordu.

Rachel Percy'e döndü.

"Ben de Yunanlı sayılıyor muyum?"

Percy yüzünü buruşturmuştu.

"Muhtemelen."diyerek onaylamıştı.

Reyna boğazını temizlerken mesafeli bir ifade takınmıştı.

"Kimsiniz ve niçin buluşmak istediniz?"

Rachel ve Kıvırcık bu durumda Percy'e dönmüştü. Kheiron'un dediğine göre onları ikna edecek kişi Percy'di.

Reyna Percy'i görünce baştan sona süzdü ve sonra sanki tehlike yokmuş gibi dinlemeye başladı.Percy bunu takmamaya karar verdi.

"Ben Percy Jackson Yunanlı bir melezim,"Sonra eliyle Rachel'la kıvırcık'ı gösterdi.Böyle bir tanıtım yapmasının sebebi aralarındaki güveni arttıracağını düşünmesiydi. "Kıvırcık,  koruyucu satir,ve Rachel Dare, Kahinimiz-"

"Bir Faun?Koruyucu mu?"Reyna bu konuya takılırken, Sarışın çocuk bambaşka bir meseleye takılmıştı.

Yüzünü buruşturarak Rachel'a bakmıştı."Sen kahin misin şimdi?"

Rachel gülümsemişti."Senin de kahin olduğunu anlayacak kadar."

Çocuk gözlerini kısmıştı.Ve yüzüne şeytani bir sırıtma oturtmuştu"Kanıtla."

Rachel derin bir nefes vermiş ve gülümsemişti."Nasıl istersen."

Bir an sonra resmen hava ağırlaşmış  ve Rachel'in etrafında yeşil bir aura belirmişti. Reyna geri adım atıp elini belindeki kılıca götürmüştü ama sarışın çocuk elini kaldırıp onu engellemişti. Yüzünde şok olmuş bir ifade vardı.

"Ama D-delphi'nin kahini...Nasıl olur?"

Percy boğazını temizleyerek söze girmişti.

"Ah sanırım,bu yeterli bir kanıt.Asıl konuya dönecek olursak, "Rachel, onun kaldığı yerden devam etmişti.

"Annabeth ve Nico Di Angelo,o ikisi Tartarus'a düşmüşler."Henüz alışamadığı gerçek Percy'nin kedisine de ağır gelirken, Reyna'nın nerdeyse rengi atmıştı."Tartarus mu?"diye yineleyerek yutkunmuştu.

"Evet,ama her nasıl yaptıysa üç gün önce bize sana iletmemiz için bir mesaj gönderdi."Reyna kendine gelmeden konuşmayı sürdürmüştü. Rachel'ın söylediklerinde bir gerçeklik payı arıyordu. Bulamasa bile, köpekleri hareketleriyle  karşısındaki kızın dürüst olduğunu anlatıyordu.

"Neymiş bu mesaj?"
...


Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Percy Jackson- Poseidon'un OğluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin