Tatil şöyle bir güncük falan uzadığı için geç kaldım özür dilerim. Ama 10 saat araba yolculuğundan sonra sizin için bölüm yazıyorumm:)
"Percy ,neyden bahsettiğini bilmiyorum ama sadece buraya gel."
Percy , Reyna onu düşündüğü için minnettardı ancak yardım almadan da kendini koruyabilirdi.Bu nedenle sadece söylediklerine devam etti,
"Jason,yardımına ihtiyacım olacak."
"Sen neyin peşindesin Jackson?"
Alex köpürürken Jason ise çoktan karar vermişti.
"Leo'ya hareket etmek için hazır olmasını söyleyin."
Bunu dedikten sonra Jason belirsiz bir güvenle denize atlamıştı.
"Şaka yapıyorsun!"
"Alex sakin ol lütfen,"
"Nasıl?Resmen kardeşimi ölümüne sürükledi!"
Hazel bir süre sustu.Son zamanlarda bu iki kardeşin ikisine de tahammülü kalmamıştı. Çünkü, Nico'yu kurtarma taraftarı değillerdi.Ancak insancıl yönü ağır basıyordu. En içten dileğiyle,Percy kadar Jason'ın da kurtulmasını istiyordu.
"Şuan onlara güvenmekten başka çaremiz yok."
...
Jason suya atladığı anda pişman olmuştu. Percy'e ne diye güvendiğini bilmiyordu ama o an,içinden geldiği gibi davranmıştı.
İlk ayakları olmak üzere bütün vücudu suya dalınca hemen yüzeye çıkmıştı. Ancak kocaman dalgalar üzerine gelmeye başladığında ,nefesi kalmamış ve kontrolünü kaybetmeye başlamıştı.
Bir anda ayağından tutulup derine çekildiğinde artık öleceğinden emin olmuştu. Ama o kendini bırakmışken, kolundan tutulup arkasına döndürülmüştü.
Percy karsısında duruyor ve gülümsüyordu.Jason oksijen yetersizliğinden yorgun düşmüştü ve neler döndüğünü bir türlü anlayamıyordu.
Percy çok kısa bir süre sonra konuşmaya başlamıştı.Jason buna şaşıramadı.Çünkü ölmek gibi daha önemli mevzular vardı.
"Nefes al."
Jason ikiletmeden nefes aldığında bir ton su yutacağını sanıyordu. Ancak ciğerleri oksijenle dolmuştu.
"Geldiğin için sağol."
"N-NE?A-ama."
"Şimdilik farklı bir görevimiz var."
...
"Yaşıyorsunuz!"
"Gördüğün gibi."
Percy işi alaya alırken Jason Leo'ya gemiyi harekete geçirmesi için bağırıyordu. Büyük bir olay atlatmışlardı.Kraken'le sadece iki kişi savaşmışlardı.Ki bilmeseler bile bu yaratığı öldüren ilk yarı-tanrılar onlardı.İkisi dışında bunu yapabilecek kişiler sadece Poseidon ve denizlerin kralı Triton'du.İkisi de tanrıydı.
Jason oraya indiğinde kahramanca şeyler yapacağını düşünüyordu ancak gerçek çok farklıydı.Percy tuzağını kurarken o canlı yem olup yaratığın dikkatini dağıtmıştı.Birçok kez ölümle burun buruna gelmşti ancak tam işinin biticeğini düşündüğü sırada soğuk bir akıntı yüzme hızını iki katına çıkarmış ve onu kurtarmıştı.Jason bir nedenle bunu yapanın Percy olduğunu düşündüğüden huysuzluğunu dışa vurmamıştı.
"Nasıl suyun altında nefes aldınız?"
"Jason sırılsıklam sen nasıl kuru oluyorsun Percy?"
"Beni sen mi kurtardın?"
Leo gemiyi uzaklaştırırken diğer melezerin sorusu tükenmiyordu.Bu gevezelikleri hiç bitmeyecekmiş gibi gelse de,bir nedenle hepsi ayna anda sustu.
"Yok artık."
Diğer bölüm hazır sayılır.Yarın atarım muhtemelen. ⭐
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Percy Jackson- Poseidon'un Oğlu
Fanfic[TAMAMLANDI] Henüz güçleri ortaya çıkmamış Percy, kendini yediler kehanetinin bir parçası olarak bulursa ne olur? Γιος του Ποσειδώνα En yüksek sırlama 1#percyjackson