9. Bölüm ψ Sıkıntı

580 50 2
                                    

Alex kuşlardan yediği pençeler yüzünden vücudu üstünde olan hakimiyetini kaybetmeye başlamıştı.Geminin korkuluklarına çok yakın olduğu için devrilirse  denize düşerdi.Devasa dalgalar arasında yüzemeyceği için de muhtemelen ölürdü. Bunu kimse istemezdi değil mi?

Percy bunu göze alamadı ve her ne kadar tehlikeli olsa da,ileri atılıp onu kolundan yakaladı.Sonra Piper ortaya çıkıp Alex'i güç bela dışarıya göre nispeten daha güvenli olan içeriye sürükledi.

Percy kuşlardan kaçınarak Reyna'nın yanına koştu.

"Frank hala gelmedi mi?"

"Hayır. Hiç ses yok. Başına bir şey gelmiş olmasından korkuyorum."

Reyna bir kuş ona doğru saldırıya geçince yana doğru adımlayarak kurtuldu.Bu kuşların saldırı menzilleri minatorlar gibi tek yönle sınırlıydı. 

"Bu şeylerin zayıf noktası yok mu-Lanet olsun..."

Reyna saçlarına yapışan pençeleri hızlıca çekti.Beraberinde bir avuç saçından da olmuştu ama o an çok daha önemli durumlar olduğundan bunu önemsemedi.

Percy Reyna'nın sorusunu düşündü. Yunan mitolojisi hakkında oldukça bilgiliydi. Kampta antremanlardan   geriye kalan zamanın çoğunu kitap okuyarak geçirmişti. Disleksi +DEHB gibi illetlerle bunu yapması sonunda işine yarıyordu.Annabeth'in yerini dolduramayacak olsa da,onlara gerekli bilgiyi sağlayabilirdi.

Bilgilerini yoklamaya  başladı.

"Işık, güneş ışığı!"

Reyna bıkkınca kafasını göğe kaldırmıştı.

"İmkânsız."

 Percy de bunun farkındaydı.

"Çilek.Çilek onları uzak tutar."

Reyna "Anlaşıldı." diyerek derin bir iç çekti. "Şuanda bu durumda, onlardan öldürmeden kurtulmanın bir yolu yok.Ama öldürürsek de lanetleniriz.Lanet hakkında bildiklerini anlat-"

Percy omuz silkti ve bilmediğini söyledi.Ne tür bir lanet olduğu hakkında hiçbir fikri yoktu ama,iyi bir şey olmadığı isminden belliydi.

O sırada Hazel seslendi,

"Bize yardım et Percy!" 

Leo ile ikisi gemiyi düz tutmaya çalışan Jason'ı korumaya çalışıyordu. Işığın kuşları uzak tuttuğunu fark etmiş olmalıydılar ki Hazel elindeki feneri,Leo ise ateş toplarını kullanıyordu.Reyna bu çağrı üzerine Percy'e "Git " dedi."Ben Frank'ten haber bekleyeceğim."

Ama çok kısa bir süre sonra bu dediği için pişman olacağını bilmiyordu...

Percy'nin yanında kuşlara karşı kullanabileceği herhangi bir ışık yoktu.Bu yüzden artık gücü tükenen Jason için ambriosa sağlamaya karar vermişti. Hızlı adımlarla yanına gitti ve yeterli bir parçayı Jason'a yedirdi.

Bu işe yaramıştı ama hemen altlarındaki canavar daha da delirmeye başlıyordu. Artık sadece büyük dalgalar yaratmıyor,aynı zamanda gemiye darbeler indiriyordu.

"Herkes bir yere tutunsun!Yoksa denize düşersiniz!"

İlk dengesini kaybeden Jason olmuştu. Çünkü dengede durmaya çalıştığı  yer küçük bir alandı.Dengesini sağlaması zordu.Ama bu uçabilen biri için pek de büyük bir sıkıntı değildi.

Ama şunu rahatlıkla söyleyebilirim.

Uçmayı bilmeyenler için ciddi bir sıkıntıydı.

Mesela Percy için...


Percy Jackson- Poseidon'un OğluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin