4.Bölüm ψ Dost

669 43 1
                                    

Percy Reyna'ya her şeyi anlattıktan sonra bile kızın gözlerinde şüphe kırıntıları görmüştü.Percy bunun sebebini anlayacak kadar düşünceli değildi belki ama hemen yanında,sadece konuşmaları dinleyen Rachel gayet iyi anlıyordu.

Reyna Ramirez, Jüpiter Kampı'ndaki en yüksek rütbeli kişiydi. Sorumluluğu altındakiler sadece kendini koruyabilecek melezlerden oluşmuyordu.Yaşlı ve daha çok genç insanlar da vardı.Yanında ona yardımcı olacak kişi yani Jason , tehlikeli bir görevdeydi.Şimdi ona yoldaşlarını arkada bırakıp eski topraklara gitmesi söyleniyordu.

Ama bunların yanında görevin öneminin farkındaydı.

Yanına döndü ve Octaivan'a baktı.Onun onayını alacak değildi.Sadece eğer kısa bir süre ortalardan kaybolursa neler yapacağını kestirmeye çalışıyordu.Kesinlikle kahine güvenmiyordu.

Yine de derin bir nefes aldı.

"Pekala. Mesele oldukça ciddi. Görevi kabul ediyorum."Bunun üzerine sevinen Percy sordu,

"Onları nerde bulacağını biliyor musun?"

Reyna düşünür gibi olmuştu.

"Jason ile böyle durumlar için bir yer belirlemiştik.Onun bir şekilde bu olanlardan haberi varsa oraya gelecektir."

Percy heyecanını sürdürerek, "Onlarla bağlantı kurabilmiş olabileceğimizden emin değilim.İris mesajları çalışmıyor sonuçta."diye yanıtlamıştı. Reyna hayatı boyunca ilk defa duyduğu bu kelime karşısında şaşırmıştı ve sormaktan kendini alamadı.

"İris mesajı mı?"

Percy çenesini kaşımıştı.Reyna'nın sorusunu takmamıştı.Cevap vermek yerine beklenmedik bir anda,

"Senle gelmeme izin ver Reyna."demişti.

Reyna Percy'nin bu ani çıkışıyla şaşırmıştı.Bilinçsizce,

"Ne?"diye sormuştu.

"Kheiron kensinlikle bir şeyler yapacağımı umuyordu.Melez birisini göndermekte ısrar etmesinin sebebi bu olmalı. "

"Sana neden güveneyim?"

Percy birazdan diyeceği şeylere kendi de inanmıyordu.Ama içinden bir ses ne olursa olsun bu göreve gitmesini söylüyordu.

"Benim tanrı ebveynim ve güçlerim belli değil.Sadece kılıç kullanabiliyorum.Sana ayak uydurabilirim ama herhangi bir şüpheli hareketimde benimle kolayca başa çıkabilirsin."

Rachel dikkatlice Reyna'nın vereceği tepkiye bakıyordu.Kız bir eliyle örgüleriyle oynarken kaçamak bakışlarıyla köpeklerine bakmıştı.Köpekler kesik kesik iniltiler çıkarıyordu.

"Doğruyu söylüyorsun."

Bunu söylemişti ama yine de kararsız görünüyordu.Percy'e bakınca bir süre gözleri onda takılı kaldı.Kurdukları göz teması garip bir şekilde rahatsız edici değildi.

İç çekti."Pekala.Yola çıkalım."

Percy şaşkınca ona bakan Kıvırcık ve Rachel'a döndü."Kıvırcık Rachel konusunda sana güveniyorum.Sen harika bir koruyucusun."diyerek güven verici bir şekilde gülümsemişti.

Kıvırcık dostunun göğsüne arkadaşça yumruk atmıştı."Elindeki şansı kaçırma dostum"

"Elindeki şansı kaçırma dostum"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Percy Jackson- Poseidon'un OğluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin