6.Bölüm ψ Gemi

604 40 1
                                    

"Bir not mu bırakmış? Sadece bir not mu!? Ciddi misin?"

"hım-hı"

Reyna Percy'yi umursamadan notu okumaya devam ediyordu. Tam da tahmin ettiği gibi Jason onlardan önce belirledikleri yere  varmıştı ama sadece bir not bırakacak kadar zaman bulabilmişti.

"Argo || 'yi bulmalıyız."

"Pekala, patron sensin. Yolu göster."

...

"Damasen, bize yardım etmelisin. Burdan hep beraber kurtulabiliriz. Başarabiliriz."

Annabeth çaresizce gigant' ı ikna etmeye çalışıyordu. Bu gigant Ares'i yok etmek için yaratılmıştı. Yani savaşın tam tersi olarak doğmuştu. O barıştı.Annabeth  kehanette geçen, düşmanlar ölümün kapısına dizilecek dizesinde yer aldığına emindi. Ama gigant karşı çıktığı her an gittikçe umutsuzluğa kapılıyordu.

Damasen tekrar kesin bir dille reddedince Annabeth umutsuzca yatakta yatan Nico'nun yanına döndü. Bu cılız çocuk onu ölümden korumuştu.Ona minnettardı.

"Fazla vaktimiz yok Nico.İyileşir iyileşmez üçümüz yola çıkıyoruz." Umutsuzca eklemeden edememişti. "Sadece üçümüz..."

...

Percy ikna olmuş hissetmese bile yapacak hiçbir şeyi olmadığından Reyna'yla yola devam etmişti. 

Büyük ihtimalle gemiyi bulmak uzun sürecekti. Annabeth için gerçekten çok endişeleniyordu. Her ne kadar arkadaşlarına çok belli etmemiş olsa da, gaia rüyalarında onu ziyaret etmediği zamanlarda Annabeth hakkında bir sürü korkunç kabus görüyor, uyanık olduğunda ise her aklına gelince saatlerce tek düşündüğü şey bu oluyordu.

"Reyna, ikinci argo dışında hiç uçan savaş gemisi var mıdır?"

"Sanmam, neden sordun?"

Percy gayet sıradan bir şeymiş gibi parmağıyla kızın arkasındaki göğü göstermişti.

"O zaman, bizim aradağımız şey kesinlikle o."derken gülümsüyordu. Bu devasa gemi melez kampında yapılmış ve ondan sevdiği kızı da alıp gitmişti. Unutmasına imkan yoktu. Üstüne üstlük Leo denilen çılgın çocuğun gemiye eklediği ejderha kafası Festus, unutulacak gibi değildi.

Reyna heyecanla arkasını dönmüştü.

"Şaka yapma-"

Sonra gözleri kocaman açılmıştı. "Yüce Bellona adına!"

Percy kısa bir şekilde gülmüştü. "Onlara kendimizi nasıl belli edeceğiz?"

Reyna girdiği şoktan sonunda çıkmıştı. "Sen o işi bana bırak." Sonra elini ağzına götürmüş ve ıslık çalmıştı. İkinci Argo'nun biraz uzağından bir karartı belirmişti ve Percy 'le Reyna' ya yaklaşmaya başlamıştı. Percy çok geçmeden onun bir pegasus olduğunu anlamıştı.

Pegasus toynakları üzerine indiğinde Percy ister istemez gülümsemişti.

"Vay canına! Bu harika bir şey." at kişnemişti.

"Sağol adamım."

"Önemli d-" Percy bir süre aval aval Pegasus'a bakmıştı ve geriye doğru sendeleyip düşmüştü.

"Noluyo be!?"

"Vay canına, beni anlıyorsun."

"Neden seni anlıyorum!?" Percy bir ata soru sorduğunun farkına varınca hızlıca ayağa kalkmıştı. Reyna ona garip garip bakıyordu.

"Sen onun ne dediğini anlıyor musun?"

"E-evet." Reyna kafasını sallamakla yetinmişti. Hiç anormal bir şey fark etmemişti. Aksine sonunda Percy doğaüstü bir güç belirtisi gösterdiği için rahatlamıştı.

"Madem öyle, ona iki kişi binmemizin sorun olup olmayacağını sor."

Percy hala şoku üstünden atmamıştı ama yine de harekete geçti.

"Evet diyor. Önden buyurun."

"Pekala."

Pegasus'a bindiklerinde onlardan çoktan uzaklaşmış gemiye doğru uçmaya başladılar. Reyna Percy'nin keyfinin yerine geldiğini görünce hafifçe gülümsedi.

Reyna, her ne kadar kişiliği bakımından anlayışlı biri olsa da, Percy'ye olan bu yakınlığı onun için bile fazlaydı. Percy'i daha bir buçuk haftadır falan tanıyordu ve eğer gerçekten samimi olmasaydı yanında bu kadar kolay gülmezdi. Gittikçe daha fazla birbirlerine ısınıyorlardı ve Reyna onu sıkı sıkı tutmak ve bir daha bırakmamak istiyordu. Çünkü en son Jason'ı bıraktığında kaybolmuş, 6 ay sonra yanında sevgilim dediği bir kızla geri dönmüştü.

Percy, Reyna'nın değişen ruh halini hissetmişti.

"Neden yüzün düştü?"

"Boşver."dedi.İçinden ise, beni düşünme diye bağırıyordu resmen. Ona aşık olmak istemiyordu.

Sonunda gemiye vardıklarında pegasus ön güverteye iniş yapmıştı. Percy ona gülümsemiş ve Reyna'nın isteği üzerine, bir elma için ona söz vermişti.

Pegasus kanatlarını tekrar açıp giderken arkalarından bir kırılma sesi gelmişti.

Leo hızlıca alet kemerini karıştırmış ve bir alet çıkarıp ağzına getirmişti.

"İKİNCİ ARGO KOMUTANI KONUŞUYOR GENÇLER!Toplanın, ziraretçilerimiz var!"

Reyna alnına vururken Percy göz devirmiş ve sırıtmıştı. 


Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Percy Jackson- Poseidon'un OğluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin