Sabah uyandığımda son iki gün ki gibi gergin,üzgün, morelsiz uyanmadım.Bu sabah az da olsa yüküm hedeflemişti . Çünkü Emir her şeyi biliyordu en azından ondan bir şeyler belli etmemenin derdinden kurtulmuştum.Yatağımdan kalkıp banyoya gittim,ellerimi ,yüzümü yıkadım.Saçlarımı hafif önden ıslatıp aynaya baktım.Suratımı aynada bir güzel inceledim.Dudağı pirsing dolu,gözleri siyak maskara ve likitli birinden ne beklenilir ki.
Yüzüme baktığımda serserinin psikopatın biriyim...
kafamı bu gibi düşüncellerle yorduktan sonra havlumu yüzüme sürüp kurul adım.Odama geçtim ve saçlarımı açtım siyah göz farı maskara ve likit sürdüm. Siyah rujun tonunu bir ton daha koyulayarak dolgun dudağıma huylanacağım bir şekilde sürdüm.File çoraplarımın üzerine siyah kot şort giydim.Siyah büstiyer giydim.Deri botlarımın iplerini gevşetip giydim.Sırt çantamı taktım ve aşağıya indim. Emir' in sesleri mutfaktan yükseldi."hazan kahvaltıya yapmıcak mısın? "
"hayır Emir bu gün barda çok işim var o yüzden erken gitmem gerek..."
"Peki o zaman"
"bayyyy""bayy"
kapıyı açıp çıktım. bar a vardığımda akşamki içkili parti için hazırlıklar yapılıyordu.Hemen kıyafetimi değiştirip saçlarımı arkadan topladım. Hemen işe koyuldum. Önce içki bardaklarını parlatıp, sonra ise tezgaha kule şeklini alacak bir şekilde dizdim. dijey murat yanıma gelip selam verdi.güç bela karşılık verdim.ve farkına varmadan yanımdan ayrıldı.Sonunda yorucu bir günün ardından.Parti zamanı gelmişti.Parti tam 00:00 (12:00) da başladı. Tüm insanlar bu berbat müzik eşliğinde çılgınca dans ediyorlardı. Ben her zaman ki gibi bar tezgahın da içkileri hazırlıyorum.SESİZCEE...
tezgaha üç tane çocuk geldi. Bana içlerinden biri:
"güzelim ver bakalım senin gibi güzel bir içki "
SÖYLEDİĞİ şeye gerçek bir derecede sinir olmuştum.bu nasıl edepsizlikti nasıl ahlaksızlık böyle.Ve arkamı dönüp,
"bey afendi aa pardon yaa öküz bey lütfen söylediğiniz kelimelere dikkat edin."
"dikat etmezsek ne olacak bebeğim..."
Bu tür cıvık kelimeler benim daha çok sinirlerimi oynattı...
"lan bak beni deli etme sana söylediğin kelimelere dikkat et dedim!!!"
"tm hanım efendi ben büyük boy içki ala bilirmiyim?"
"ha şöyle insan ol"
"tabi bey efendi hemen"ben arkamı döndüm içkileri verdim tekrardan tezgaha döndüm. yinede arkamdan fısıldaşarak konuşmalarını duyuyordum ama yine de sabredıyordum.Bir arıza çıksın istemiyordum.Çok susamıştım. bir bardağa soğuk su kattım. tam içecekken patron bir sorun oldugunu soyledi. Ve patronumun yanına gittim.O üç şerefsiz benim içmek için hazırladığım suyun içine alkol katmışlardı.ŞEREFSİZLER...Ben sorunu halledip tekrardan tezgaha geldiğimde o üç çocuğu göremedim.En azından kafam şu anlık rahattı.Ben elimi suya atım Suyu içtim. Ve tekrardan işime baktım. uzun bir süre sonra vücudum uyuşmaya başladı.Kenarda ki tabureye oturup kendime gelme ümidi ile beklemeye başladım.Hiç bir şekilde acı hissetmiyordum.başım dönmeye başladı.Vücudumun alkolle buluştuğunu bilmiyordum.Biraz hava almak için barın önüne çıktım. Yaklaşık yarım dakika bekledikten sonra şiddetli bir baş ağrısı başladı.Çıldırmak üzereydim .Midem bulunmaya başladı. ilaç içmek için bara girmeye karar verdim. Tam arkamı dönmemle o üç çocuk karşımda duruyordu. İçlerinden biri benim kollarımdan tutup kendine çekti.
"bırakın lan benii!!!"
"şşş sesini yükseltme!"
Ben ne kadarda ittirmeye çalışsam o şiddetini daha çok artırdı ve daha çok çekti.Tam kolumu çekeceken birden durdum, ve vücudumun uyuşması ile bayıldım. Beni bir arabaya katılar.Uzun bir yolda olduğum belliydi.Ben baygın bir şekilde arabanın içindeydim... etrafı ağaçlarla dolu bir otobanda ilerliyorduk.
Üçlü arabadan indi ve içlerinden biri beni kucaklayıp karanlık bir odaya kattı. Oda hafif karanlık ve eski eşyalarla muhafaza edilmişti.Odada eski püskü bir kanepe bir televizyon ve bir halı vardı. Beni kanepeye uzandırdı. üçü de benim üzerimde durmuş bana bakıyorlardı. Bir an kendime geldim ve ayaklanmaya başladım. Bana yakın duran beni tekrardan itip.
"dur güzelim daha yeni geldik.eğlence yeni başlıyor..."
Baygın baygın var gücüm ile bağırdım.
"bırakın lan beni,itler..."
"aaa senin gibi güzel bir kıza böyle kelimeler yakışıyormu?"
"bırakın beni!!"
"olmaz"
"ne yapacaksınız bana siz"
"dur bak çok haklısın sana ne yapalım? güzel soru"
bu şekil sordu ve yanındaki çocuğa bakıp
"bana bir ip birde bant getir!"
ben bana ne yapacaklarını anladım ve hakaret yağmuruna tutuldum...
"bunun bedelini size ödeteceğim BUNU YAPYIĞINIZA PİŞMAN OLACAKSINIZ!!!!"
ben cümleyi bitiremeden benim zorla ellerimi ayaklarımı bağladılar,ağzımı iki üç kat bantladılar. Liderleri üzerime çıktı ben ne kadarda üzerimden atmaya çalışsam yapamıyordum o köpeği üzerimden atamıyordum.Boynumu öptü!
o pis elleri vücudumu parçaladı bacaklarım parçalandı kanamaya başladı.
Ne kadarda bağısam da ÇIĞILIKLARIM KULAK ZARIMI PATLATACAK DURUMA GELDİ...düpe düz tecavüze uğradım. Elleri benim kalça kısmında geziyor ha bire boynumu öpüyor du.Elinin tekini saçlarım da dolaştırmaya başladı.Elleri ile yüzüme yani gözlerime sabitledi bakışlarını ve piç! bir göz kırpışı ile gömleğin düğmelerine yöneldi hızlıca çekerek tüm düğmeler yere düştü .İç çamaşırımın kopçaları aşağıya indirip durmadan öpmeye başladı. Hayvan!! benim gözlerim yaşlı var gücüm ile ağlamaya devam ediyordum. bana bayılmış olduğu her taraftan aşikardı.
" korkma bebeğim, seni incitmiyeceğim..."
ve benim yapamaz dediğim şeyi yapmaya başladı. Her iki eli ile eteğime yöneldi.Ben kıvranınca 'ne olur yapma!!!' sinyalleri yolamaya çalıştım.
Nasıl kurtulacağımı bilemiyordum.Kemerinin kenarında bir bıçak gördüm. ve bıçağı çıkarmaya başladım. Çocuk üzerimde hareket halinde olduğu için bıçağı fark edemedi. Ve kapının sesi ile kafasını oraya doğru sabitleyen it!! üzerimden katlı ve kapıya yöneldiler . Fırsat bu fırsat.Hemen elimdeki kahverengi olan bıçağı, açtım ve ipe sürtmeye BAŞLADIM. Acele etmem lazımdı elrimi açtıktan sonra, ayaklarım a yöneldim.Bacaklarımı da güç bela açtım. Tam elimi bandı çıkaracakken ellerim yüzümde patladı. benim korkmama neden olacak bir ses geldi kulağıma...
"HAZAN..."
Ben sesin gelen tarafına yönelince Emir bana yaşlı gözlerle baktı.ACIRCASINA...
Haklı.Çünkü ben ayağa kalkınca gömleğimin tüm düğmeleri açık iç çamaşırım ulu ortalık görünüyor, göbek kısmında göğüs tarafından aşağıya doğru akan kanlar, tırnak izleri morluklar ısırık izleri doluydu. kollarımda ve bacaklarım da aynı şekil tabii...
benim bu gün burada yaşadıklarım.Belki bu üç şerefsiz gibi olan insanlar için eğlenceli zevk verici bir durumdur.iyi insanlar için ise mide bulandırıcı bir durumdur.Vücudumda morluklar,ve tırnak izleri vardı.Her yerim parçalanmış bir vaziyetteydi.Acıya dayanamayıp bayıldım... ve hiç uyanmamak uğruna bayıldım. Ben ruhum "Neden sen neden?"dercesine...
merak lar gelecek bölümlerde giderilecek...
Sevgilerimle...💋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bedenim'in Katili...
Mystery / ThrillerİLK cinayet ne kadarda bana acı çektirse tranva yaşatsa... seri katil, adeta psikopat olmama neden oldu. Cinayet işlemek bana artık acı vermiyordu.Ben yaşadıklarımın bedelini ödiyordum sadece... insanlığın öldüğü bu dönemde kan dökmek sadece bir zev...