Ben tekrardan yerime geçince bana bakan ruh hastasını, bana doğru. BAKARKEN gördüm... sinir şey ne olacak. bir an içimden,
"Bu psikopat ın adı ne acaba? her defasında ruh hastası diyorum..."
Bir iki dakika dedikten sonra elimdeki tepsiyi tezgaha bıraktım. Küçük ve sakin adımlarla oturduğu yerden kafasını bana bakarak sabitledi ve ve bana atağı meraklı bakışı ile olduğum yerde dura kaldım... yeniden cesaretimi toplayıp, yeniden ilerlemeye başladım.Masasının başında oturan ruh hastasına baktım ve...
"İsmin ne senin?"
merakla bakışlarını göz bebeği Me sabitleyip bana doğruldu,
"Sana ne adımdan "
Büyük bir iç çekip sorduğum soruyu yineledim.
"Adın ne senin!"
"Adım dan sanane"
"Bana ne mi? tamam öyle olsun"
Tam arkamı dönüp ağzımı yamulttum... Ve arkamdan duya bileceğim normal bir tonda,
"UFUK... UFUK DEHLİZ "
Arkamı dönüp, ona baktım
"BANA NE"
Diyip tekrardan yürüdüm. VVe arkamda kaldığı için yüzümde açtığım.Nispetlik bir sırıtışıda fark edemedi... Tekrardan yerime geçtim ve bana. Meraklı meraklı bakan Görkem,
"Ne oldu? "
"Ne ne oldu?"
"Ne oldu işte buraya doğru yürüyünce yüzün bi sırıttı, arkanda bıraktığım o adamda gülmeye başladı "
"O da mı gülümsedi? "
"Eveet"
hemen önüme dönüp," bir de sana ne diyor...BUDALA "
Yorgunluğum la beraber eve yürümeye başladım... Saat gece 09:34 geçiyordu. Ben yağmurun serin serin cisilemesi altında ilerlerken yerde su birikintisi benim her adımın ardından küçük dalgalara bürünerek tıpkı bir yakamoz gibi gölgemi yansıtıyordu. Ve bana da izleme keyifi doğuyordu.Tekrardan önüme dönüp yürüdüm cebimden telefonu çıkarıp, Emiri aradım.
"Alo "
"Efendim küçük hanım "
"Evde misin?"
"Evet ne oldu?"
"Markete gitçem varmı bir isteğin "
" Birazcık abur cubur"
Gülümseyerek,
"Peki tamam"
"Bay"
"Evde görüşürüz obiriks"
Telefonu kapayıp caddenin sağındaki semtin en büyük marketine girdim... Gecenin yarısı olduğu için pek te fazla insan yoktu...Ben abur cubur reyonunda Emir için abur cubur alırken, birden kasiyer tarafından garip garip sesler geliyordu bir tür bağırış sesleri.Ben elimdeki alışveriş sepetini yere bırakıp temizlik reyonunun arkasına geçerek kasiyeri gözlemeye başladım. Ve o an hem sinirlendim hemde delirdim... Uzun boylu, kumral saçlı, kirli sakallı, kap kara giyinmiş bir adam kasiyeri alışveriş bandın a yaslamış adeta kasiyeri taciz ediyordu. Elleri kasiyerin belinde ve boynunu öpmeye çalışıyor bir yandan da bir eli ile de kasiyerin ağzını sıkı sıkı tutmuş bagırmasını engelliyordu... kasiyer benim bulunduğum reyona gözlerini sabitleyince, işaret parmağımı dudaklarıma koyup sus işareti yaptım.kasiyer olumlu bir bakış atıp, tekrardan önüne döndü. ben ise o pis sapığın arkasın daki oyuncak reyonunun arkasından yaklaşmaya çalıştım... Sağında bulunan mutfak ürünlerinden birini alıp kafasına geçirdim. Kafasında dağılan cam sürahi ile bana dönen sapık ellerini kafasına götürüp eline baktı.Elinde kan gören o ırz düşmanı bana baktı ve ilk fırsatta kasiyerin elinden tutup reyonların arasında koşup durduk...Peşimizi bırakmayan sapık kasiyerin elinden tekrardan tutu ve kendine çekti "nasıl olurda bu kıza bu kadar rahat davranırdı Manyak!!! " kızı kendine çekmesi ile bir yumruk dudağıma patlatması bir oldu.ben daha olayın sonunda iken bir tane daha da karnıma tekme attı. Kız oldu yerden bana koşup diz çöküp yardım etmeye başladı. Kız yardım ederken arkasında ,ki o özürlü kızın saçlarından tuttuğu gibi bardak reyonuna fırlattı.Kızın ağzı yüzü cam parçaları nedeni ile yatırılıp, kan içinde kaldı. Kız yara bere içinde inliyor ağlıyordu belliydi derin acılar çekiyordu...Ben serildiğim yerden büyük bir hışım ile kalkıp, adamın arkasından omuzlarına atladım.saçlarını yolarak kafasını ısırmaya başladım.acıdan kıvranan adam market içerisinde derin derin bağırmaya başladı.Uzun sürmeden reyonlar arasından çıkan ufuk...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bedenim'in Katili...
Mystery / ThrillerİLK cinayet ne kadarda bana acı çektirse tranva yaşatsa... seri katil, adeta psikopat olmama neden oldu. Cinayet işlemek bana artık acı vermiyordu.Ben yaşadıklarımın bedelini ödiyordum sadece... insanlığın öldüğü bu dönemde kan dökmek sadece bir zev...