İki kelime. İlki 3, ikincisi 6 harfli.
Defterime 9 çizgi çizip üçüncüden sonra eğik çizgi koyuyorum.
A var mı?
Evet. İlk kelimenin ikinci harfi.
İkinci çizgiye 'a' yerleştiriyorum.
Peki ya E?
Hayır.
Çöp Adam'ın kafasını çiziyorum.
U var mı?
Hmm, ikinci kelimenin dördüncü harfi.
'U' harfini de yazdıktan sonra sırıtıyorum.
Aklından geçen kelime 'Han Jisung' olamaz değil mi?
Sırıtıyor. Aslında Han Jisung.
Çok kolay soruyorsun Lee Know.
I know.
Yüzümü buruşturuyorum. Hissetmiş gibi gülüyor. Gülüşünü görmek isterdim.
Lee Know, seni görebilecek miyim ben?
Biraz bekliyor. Gerilmiş gibi. Jisung, daha dün gerçek olmayan bir sesten ibaret olduğumu düşünüyordun. Ve bunu dile de getirdin. Benim duymamı isteyerek. Beni görmek istediğine emin misin?
Alt dudağımı ısırıyorum. Duymanı isteyerek yapmadım. Kendini benim yerime koy. Seungmin başımda Chan'la beni baygın bulduğunu söylüyor ve sen ortaya çıkıyorsun.
Ben hep vardım Jisung. Sadece hatırlamıyorsun.
Neden ama? diyerek gözlerimi elimdeki deftere çeviriyorum. Neden hatırlamıyorum ve sen hatırlayamadığımı nereden biliyorsun? Ayrıca...
Duraksıyorum. Neyi hatırlayamadığımdan ben bile emin değilim, sen nasıl bilebilirsin bunu? Önemli bir yere değinmişim gibi hissediyorum. Lee Know'un da bunun farkında olduğundan eminim.
Özür dilerim Jisung, diyor biraz sonra. Beni göremezsin. Beni görmemen gerekiyor. Sana tekrar yapamam bunu.
Hayal kırıklığımı her zerremde hissediyorum. Hayatım boyunca umudumun hiç bu kadar kötü söndüğünü hissetmemiştim. Ve konuyu da değiştirdi.
Yanlış anlamıyorum, değil mi Lee Know? diyorum son kez emin olmak için. Sen gerçeksin, benim düşüncelerime konuşabiliyorsun ama benimle yüz yüze konuşamazsın.
Senin yanına bir daha gelemem.
İç çekiyorum. Onun yanında olmak için her şeyimi verebilirim. Tanımasam da.
Üzgün olduğunu hissediyorum ama bunu düşünmek istemiyorum. Bana yalan söylüyor bile olabilir. Ne kadar derse desin hâlâ beynimin bana bir oyunu olabilir.
Karşıma çıkmak istememenin nedeni çirkin oluşun mu? Keyifli olmaya çalışıyorum sadece.
Gülüyor. Espri anlayışın benden daha berbat Jisung.
Oysaki ben ona gülmemiştim bile. Zaten bu gülüşe sahip birisi çirkin olamazdı.
Ayağa kalkıp mutfağa yürürken yaptığım hatayı fark ediyorum. Kapı pervazında donakalmış vaziyetteyim.
Yakışıklı olduğumu mu düşünüyorsun? Sanki kaşlarını sırayla kaldırdı. Bana Lenny Face atıyor şu an.
Güzel olduğunu düşünüyorum. Sırıtıyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Voices ;; Minsung {✓}
FanfictionJisung, zihninde onunla konuşan birinin sesini duyar. *** | 2019 Ficteki shipler etiketlerde yazıyor, "yorum" yaparken neden kendi shipinizin olmadığını sorgulamaz ya da bitmiş ficin sonunda başka bir ship istemezseniz sevinirim.