Обградиха ме от всякъде. Suga беше пред мен, хванал раменете ми, с гневен поглед.
- Как може да вдигнеш скоростта до толкова? И на всичкото отгоре музика до дупка. Ами ако се беше убила? Ако беше катастрофирала? После какво правим?- каза той, стараейки се да не избухне, тресяйки ме.
- Добре съм, ето виждате ме. Пък и аз съм само ваш дизайнер, не бива да се притеснявате. Ще си намерите друг - казах безразлично
- Ти чуваш ли се, какво говориш?- каза Jungkook с повдигната вежда
- Чувам се, защото знам че е така
- Камила, знаеш че съм избухлив. Ей на толкова съм да избухна, не прави нещата още по сложни и ни изслушай - каза Suga стискайки ми раменете, аз уплашено кимнах.
- Ти не само си дизайнерка, а и наша приятелка. Добре че те накарах да спреш, иначе не знам какво можеше да стане, заради твоите глупости, разбираш ли?- продължи той, стискайки ми още повече раменете. Стиснах зъби от болка, защото здраво стискаше. Кимнах леко.
- Сега идваш с нас - каза Jimin, а аз го гледах шокирано, колкото можех.
- Н-не и-искам, щ-ще си в-вървя - казах заеквайки
- Защо заекваш?- попита V, а аз посочих Suga, продължавайки да ме стиска. Той ме погледна и видя сълзите в очите ми, веднага ме пусна.
- Извинявай за това - каза той, гледайки съжалително. Аз само кимнах и си разтрих раменете
- Сега си отивам - казах и тръгнах към колата си.
- Не, идваш с нас. Ами ако пак направиш някаква глупост?- каза Jungkook
- Добре, следете ме тогава, но аз си отивам. Лека вечер - казах и влязох в колата, палейки двигателя. Изстрелях се към вкъщи.
Пак си пуснах музика, карайки нормално. Но думите му не излизаха от тиквата ми "не само дизайнерка, но и наша приятелка."
Дали го каза в яда си, или наистина го мисли. Не знам.Видях черен бус зад себе си, разбрах че са те. Ама аз се шегувах?
Обадих се на V, като сложих слушалката. Той ми вдигна.V: Ало?
К: Ама зашо ме следите? Не го казах наистина.
V : Чакай, ще ти дам Шуга
V/S: Ало?
К: Зашо ме следите? Аз се шегувах...
V/S: Защото искам да видя, че не нарушаваш закона.
YOU ARE READING
Тя И BTS
FanfictionТя е на 20 години. Учила за дизайнер, "той" й предлага работа, а тя се съгласява. Тя работи за известната група, но дали това ще й се отрази добре? Или ще стане по-зле? Ще се сприятели ли с тях, или ще си остане само техен дизайнер? Всичко се проме...