болница

117 8 18
                                    

Изстрелите рязко се забиваха във всичко, без групичката седяща на пода. Шуга отново се изправи, както и Кам прегръщайки го. Всичко се затиши.
Или така си мислеха???

Мъжа отвън зареди пистолета си с още един патрон, и го изстреля в къщата.

Куршума беше към Шуга. Тъкмо щеше да поеме куршума, когато Камила застана пред него защитавайки го. Куршума оцели рамото й и тя падна на пода.

- КАМИЛА???!!!!- изкрещяха всичко в един глас гледайки я. Кръв се потече от рамото й.

Мъжете избягаха, щом чуха тези гласове. Направиха грешка и сбъркаха стрелбата.

Шуга клекна до нея и й хвана главата изправяйки я.

- Камила какво направи?! Защо го направи?!

- Защото.....още.....те обичам.....няма да позволя.....нещо да ти се случи ...... - след като тя го каза, се усмихна леко и припадна в ръцете му. Джени изпищя, гледайки я.

Сирени от линейка се чу. Лекарите влязоха и взеха Кам в носилка, карайки я към линейката.

Всички други си облякоха тениски и обувки и излязоха от къщата. Шуга влезе в линейката, а другите взеха черния бус. Потеглиха към градската болница.

Медицинските сестри се опитваха да върнат Кам в съзнание.
Кам отвори очи и погледна към Шуга, леко с усмивка.

- Ти си тук, до мен

- Разбира се че съм тук, обичам те толкова много не се предавай. Ще се оправиш, и след това ще те прегръщам без да те пусна - каза Шуга и целуна челото й.
Кам се усмихна слабо и затвори отново очи. Влязоха в болницата, приемайки я в операционната.

Всички се събраха в болницата пред чакалнята, чакайки резултати от 1 час.

Крис се обади на телефона на Кам, който беше в Джънгкук. Той вдигна.

Куки: Ало?

Крис: Джънгкук? Къде е Камила? Ще ми я дадеш ли?

Куки: Ами хьонг ние такова .....тя....

Крис: Какво се е случило?

Куки: Както си седяхме в къщата и играхме една игра, от отвън започнаха да стрелят по нас. И тъкмо щяха да прострелят Шуга, но Кам го спаси и куршума се заби в рамото й. Сега сме в болницата.

Крис : КАКВО ?!??!? КАК? ЗАЩО? КОЙ БЕШЕ?

Куки: Хьонг успокой се, ако има новини ще ти звънна.

Тя И BTSWhere stories live. Discover now