плащам двойно

238 16 1
                                    

Крис се прибра в 00:00 часа. Беше късно, и нямаше начин Камила да е будна. Отиде в кухнята и видя  масата с любимите му храни. Почувства се зле, че остави така Кам. Взе си по- малко от всичко, качи се в стаята си и се оправи за лягане.

×На сутринта×
Кам първа се събуди, облече си къси панталонки, тениска, косата я върза на опашка, обу си маратонките и взе шапката на Хоби, която по случайност беше при нея, слезе долу. Направи си сандвич, изяде го и тръгна към залата за танци.

Там танцува 3 часа, 1 час почиваше докато стане 12. Тръгна към сградата на BTS. Влезе вътре при момчетата.

- Здравейте - усмихна се топло тя, оставяйки си чантата.

- Здравей Кам - поздрави ме Те

- КАМИИ - извика радостно Хоби и я прегърна, въртейки я във въздуха.

- Хьонг какво правиш? Пусни ме долу!!!- каза през смях тя. Хоби се усмихна и я пусна.

- Сега, кажи защо си радостен?

- Шапката ми е при теб, пък и се радвам да те видя - каза усмихнато той, а тя само го погледна.

- Добре ето ти я. - даде му шапката, а той изписка. Ви се смееше без причина на един стол , Джин и Хоуп танцуват пред огледалото, Куку си играе на телефона, Мони лежи на един диван, Джимин танцува върху крака на Шуга, а Шуга спи на другия диван.

- Добре ли сте ?- каза неловко тя

- Да, защо?- каза Куку

- Ами...днес ми изглеждате....странно...?- каза тя

Шуга без да се събужда, рита Джимин в оная му работа. Джимин писка и пада на пода. Кам се смееше.

- Днес какво ще правим?- попита тя

- Не знаем, затова скучаем така. - каза Джун

- Е, г-н Банг не е ли тук?

- Не, дойде за малко после си тръгна - каза Куку

- Сигурно има работа..- каза Кам

Телефона на Кам звънна, тя го взе и вдигна обръщайки гръб на момчетата.

К: - Господин Банг?

Б: - Здравей Камила, нужна ми е помощ.

К: - Да кажете

Б: - Нали знаеш, че имам две момчета? Майка им днес я няма, аз имам работа в сградата и в къщи също. Затова моля те ела, ще ти обясня нещата като дойдеш.

Тя И BTSWhere stories live. Discover now