Неочакван гост

102 8 16
                                    

Върнаха се в къщата, тъжни. Тае също беше тъжен. Влязоха вътре с наведени глави.

- Хей хора върнахте се... Какво има?- каза Хоби, оглеждайки ги.

- Вие вървете и си починете, след малко ще викна момчетата и ще разберем какво има. - каза Джин и четиримата се качиха горе.

Шуга и Кам бяха в нейната стая, а Чим и Джени- в неговата.

~При Шушу и Кам Кам~
Кам отиде в банята и си взе топла вана. Облече огромната си тениска и легна на леглото до Шушу. Гушна го, като си играеше с косата му.

Лежаха и се гушкаха, без да кажат нещо. Това много успокояваше Кам. Да бъде сгушена в любимия си.

- Кам?

- М?

- Какъв е тоя, който ти пише?

- Не знам, но знам че ще го измъчвам като го хвана.

- Принцесо моя, не се ядосвай или натъжавай, ние ще сме до теб и ще оправим нещата.

- Добре, но се притеснявам за вас. За вас, за Крис и приятелката му.

- Няма нужда да се притесняваш. А сега нека да поспим, че днес беше голям пазар. - каза той и се засмяха. Шушу я целуна по челото, а Кам се сгуши в нея още повече. Заспаха веднага.

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

При Чим и Джени ставаха други неща 😂😛. (Мръсници)

Те седяха на леглото по турски, говорейки си. Или по точно, заяждайки се.

- Не си имала гадже, а си на 20?! Ха

- Ти си на 23 (извинете ме, ако не е така) и още нямаш гадже, така че не гледай мен.

- Ама аз имам чар. Всеки ме гледа влюбено, знаеш ли защо? Защото съм красавец.

- Пфффф ще ти се. Котката ми е сто пъти по чаровна от теб.

- Няма нищо по чаровно от мен.

- Има и то е котката ми.

- Ще спреш ли с тази котка?

- Не

- Защо?

- Защото обичам да дразня хората, затова ме обичат.

- Хей дразнител, няма ли да си лягаш? Не си ли уморена?

- Честно да ти кажа не, по добре ми е да те дразня.

- Ама аз искам сън

- Значи много искаш, драги

- Какъв ти е проблема?

Тя И BTSOnde histórias criam vida. Descubra agora