мацки по бански

109 7 5
                                    

*Токио, Япония*
Сънувах отвратителен сън. Събудих се някъде към 4 сутринта. Видях как Джимин спи спокойно, по дънки. Боже забравих да му ги махна. Станах сънена, хванах колана на Джимин и много бавно го махнах, за да не го събудя. Той се събуди и хвана ръцете ми с колана.

- Мммм не бързай, имам цялото време - каза той, но не отвори очи. А аз се шокирах. Хванах ластика на дънките и много бавно започнах да ги махам, и ако се събуди ще го запиша на телефона си. Хихи.

- Джънгкук и Шуга са тъпанари. Защо ми крадат от поничките?!?!?!!!! Оооо студено ми е мамо - каза той и телефона го записа. Вече махнала дънките му, го завих с одеялото. Излязох от стаята и слязох долу в кухнята. Там беше Шуга. Какво да кажа сега?

- И ти ли не можеш да заспиш?- попита ме той, тъпчейки се със сладко. Аз кимнах. Отидох до хладилника и си взех плодове както и ябълков сок. Взех си купа и нож и нарязах плодовете. Направих си плодова салата с чаша сок. Седнах на стола и започнах да ям, като се стараех да не го поглеждам.

- Как вървят нещата с Кук?

- Добре, защо?

- Просто питам.

Аз нищо не казах, а продължих да ям.

- Ще си лягам, лека нощ.....или по точно лека сутрин - каза на бързо той и тръгна нагоре. Аз само се засмях тихо.

След като закусих, отидох в стаята си. Легнах на леглото до Джимин, но нещо ме гризеше.

Мислех само за неговите очи, за малките му устни, за топлите прегръдки, за меката му коса, за големите му пръсти. За него. За Шуга.

Отвих се и се загледах в тавана.
Джънгкук е сладък, но не е като Шуга.

Неговото лице беше пред очите ми. Шуга, който се взираше в мен.
Явно няма да се спи.

Станах от леглото и видях, че е 5 сутринта. Станах от леглото отидох в банята и си взех душ, обличайки черна тениска и черен анцуг. Обух си маратонките и си вързах косата на опашка. Слязох долу тихо, взимайки си телефона и слушалките. Отидох в танцовата зала. Застанах пред огледалото и си пуснах музика на слушалки. Затанцувах пред огледалото, съсредоточена в танца и музиката.

(В 6:30ч.)
Вече уморена от толкова много танци, легнах на пода спирайки музиката. И така случайно съм заспала.

НЕУТРАЛ
Часа беше 10 сутринта. Момчетата и Джени вече бяха закусили, сега търсеха Кам. Търсеха я на всякъде, без танцовата и музикалната зала.

Тя И BTSDonde viven las historias. Descúbrelo ahora