План в действие

130 11 15
                                    

Влязох в стаята си. Не знам как ще издържа утре да го видя. Ужас. Взех си дрехи и влязох в банята. Дълго време бях под душа, реших да изляза вече. Добрах се до кърпата, но я нямаше. Много съм тъпа. Чух отварянето на вратата на стаята ми.

- Ехооо, ще ми дадете ли хавлията? Тя е на леглото - извиках, за да може който е влязъл да ме чуе.

Чух отварянето на вратата на банята. Покрих се, но нямаше нужда. Беше си вкарал само ръката с кърпата. Аз взех кърпата.

- Благодаря ти - казах му, той затвори вратата. Аз се оправих и облякох широка бяла тениска и къси панталони. Влязох си в стаята, а там беше Джънгкук. Беше седнал на леглото, гледайки ме.

- Здравей - каза той искрено

- Здравей, какво правиш тук?- попитах, седнала до него.

- Дойдох да те видя как си. - каза той

- По добре съм, но съм все още тъжна - казах унило

- Всичко ще се оправи, ако си силна и сдържана. - каза той и се усмихна със сладката си усмивка.

Прегърнахме се. Усещах силния одеколон по него, който ме караше да настръхна. Ръцете му бяха малко над кръста ми, а моите около врата му. Сега бях по спокойна, не знам защо. Отделихме се и той ме целуна.

ОМГ ТОЙ МЕ ЦЕЛУНА?!?! И АЗ ОТВЪРНАХ!!!!! Въздуха ни свърши, но продължихме с целувката. Поглъщахме и последния си въздух, но си заслужаваше. Мисля. Отделихме се и дишахме тежко. След като си нормализирахме дишането, го прегърнах. Но не осъзнавах, че през цялото време бяхме наблюдавани от Ви. След като го погледнах, веднага се отделих от Куку.

- Те, това не е което изглежда. Той....
- Ви ме прекъсна, като влезе в стаята. Въздуха ми секна, виждайки погледа му. Какво трябва да направя сега? Само сведох поглед.

- Щом си щастлива, съм съгласен - каза Ви и ме прегърна, а аз се отпуснах. Отвърнах на прегръдката.

- Само не казвай на никой - каза Куку.

- Ще ми помогнете ли да отмъстим на Шуга?- предложих им.

- Да, но как?- попита Ви. Аз им казах плана, а те се съгласиха с мен.

- Ще слизаме ли долу или...?- каза Куку.

- Спи ми се - казах им, а те кимнаха.
Станаха от леглото, но аз ги спрях.

-  Стойте тук за тази нощ ....с мен - казах, а те се усмихнаха. Аз си легнах на леглото по средата. Момчетата се съблякоха и останаха по боксерки, легнаха от двете ми страни. Завихме се, целунаха ме по бузата и така заспахме.

~На сутринта~
Алармата ми звънна и и тримата се събудихме. Не знам как, но крака на Ви беше върху моя, ръката му на лицето ми, а главата му на стомаха ми. Краката на Куки бяха върху моите, едната му ръка под главата ми, а другата върху гърдите ми. Моята ръка беше в устата на Куки, а краката ми върху Ви и Куки.

Огледахме се и се засмяхме.

- Добро утро - казахме в един глас. Погледнах часа, беше 6:30. И двамата ме гушнаха, а аз се чувствах смазана.

- Добре обичам ви, но махнете се от мен ако искате да оживея - казах им а те ме пуснаха. Станахме от леглото.

- Чакай ... Вие нямате дрехи....какво ще правим сега ?- казах на момчетата.

- Ще си облечем тези от вчера, багажите ни са готови ще ни ги донесат. Хайде оправяй се - каза Куки. Аз кимнах и си взех дрехите, влизайки в банята. Оправих се и си облякох черна рокля до коляното с тънка презрамка. Косата я направих на стегнат кок, като пуснах два кичура отпред. Обух си и високите черни токчета. Сложих си фон дьо тен, спирала, очна линия и матово червено червило. Вече бях готова. Излязох от банята, но не видях момчетата. Сигурно са долу. Слязох долу. Видях всички момчета. Едните бяха в кухнята, а другите в хола. Минах по край хола и те ме забелязаха.

- Кам Кам, много си красива. - каза Ви, гледайки ме.

- Благодаря - усмихнах се и отидох в кухнята.

- Добро утро - поздравих ги. Те се обърнаха към мен и останаха с отворена уста. Там беше и Шуга. Време е плана да влезе в действие.

- Много си красива мила- каза Куки

- Благодаря скъпи - усмихнах се. Точно в този момент, щях да се изхиля. Прикрих смеха си в кашляне. Момчетата в кухнята ни гледаха странно. Отидох до Куки, той ме прегърна с едната си ръка през кръста. Моята също беше през кръста му. Усмихнахме се на Шуга, който ни гледаше толкова шокирано.

- Сега с него ли ме замени?- каза той с дрезгав глас.

- Ти беше този, който ми изневери. Ти беше този, който не иска да е с мен. Ако не помниш, да ти напомня. - казах му нагло и взех чашата с кафе, пиейки от нея.
Той нищо не каза, само погледна Куки злобно.

Вече закусили, всички момчета без Джимин,излязоха от къщата. Аз се качих го горе да си взема чантата, а Джимин ми взимаше куфара. Слязохме от къщата, и Крис ни изпрати. Отидохме до буса, но нямаше места.

- Сядайте в нас - казаха Ви и Куки. Спогледахме се и влязохме в буса. Аз седнах в Куку, а Джимин седна в Те. Потеглихме. Това ще са дълги 2 дни.

Дано ви е харесала частта.❤️ Едно момиче ми каза, че първо корицата важна, след като сложих тази корица. И се чудех да сменя ли корицата? Питам вас, защото вие определяте нещата тук. Само кажете ДА или НЕ. Благодаря, ще чакам отговори 😊😊😊😊😊❤️❤️❤️❤️

Тя И BTSWhere stories live. Discover now