Моля те недей

241 16 5
                                    

Г •Камила

Събудих се точно в 12. . Облякох си бялата свободна рокля, сложих си очна линия, спирала, и матово червило. Вързах косата си само отгоре, а от долу остана пусната. Обух си и сандалите с платформа, които са черни. Оправих се и излязох от стаята, както и от къщата. Тръгнах към студиото с колата си.

Роклята не беше толкова отворена, беше дълга до коляното и е тънка.
Бях си взела чантичката, за телефона ми, парите, ключа за колата и къщата.

Вече пристигнала, слязох от колата ми. Качих се на етажа на момчетата, като други момичета ме гледаха сякаш съм гръмнала мъжете им, така ме гледаха.

Влязох в стаята на момчетата. Те танцуваха, но когато влязох буквално замръзнаха. Отидох и спрях песента, върнах се при момчетата а те ме гледаха с отворена уста. Че какво ми беше така?

- Момчетаааа ехоооо - виках по тях, плеснах с ръце и те се осъзнаха. Само Джин и Мони не бяха така 😂чудно защо.

- Т-ти.......к-красива м-много!!!- каза заеквайки Шуга. Аз се усмихнах.

- Той иска да каже, че ти си прекрасна. Има ли причина?- каза Куки

- Топло ми е - казах и се изкикотих, а те само ми се усмихнаха. Куки дойде до мен, хващайки ме за ханша и ме завъртя във въздуха.

- Хьонг какво правиш? Пусни ме долу - казах аз смеейки се

- Имаме красива дизайнерка, а чак днес го осъзнахме - каза той усмихвайки се сладко. Сложих ръце на раменете му, и се опитах да го отблъсна, но той ми се усмихна и отново ме завъртя.

- Хьооооонг пусни ме долууу - казах аз с мили очички

- Тя каза да я пуснеш - каза студено Шуга. Куки го погледна и му се оплези , въртейки ме още веднъж, а аз само се дърпах.

- Пусни я!!- каза заповеднически Шуга. И аз даже се уплаших. Куки ме пусна, намигайки ми, а аз се изчервих. Явно Шуга се ядоса, щом си хвърли шишето с вода на земята. Как да го успокоя? Аахааа сетих се.

Отидох до него и го гушнах, а той се разтрепери. Гушках го през врата, защото беше по- удобно, а той едвам отвърна на прегръдката ми. Хихи.

Г•Шуга

ТЯ МЕ ГУШНААА?!?!?? Йеее ОТ КОГА ЧАКАМ ТОВА ДА СТАНЕ БОЖЕ!!! Целия треперих от радост, и едвам й отвърнах на прегръдката. В мен гори огън, и тя го създаде. Сърцето ми биеше като лудо, ръцете ми трепериха, малкия ми мозък умря някъде вътре, целия съм във вълнение. След като се отделихме, Джънгкук ни гледаше странно.

- Е? Какво ще правим?- каза тя със сладкия си глас

- Днес ще ни снимат на плажа. Ти си подходящо облечена за там - казах аз и прехапах устната си.

- Кхъм....и г-н Банг ще бъде там, за да види как вървят снимките. Пази се - каза Ви и се усмихна. Кам кимна.

- Да вървим народе - каза тя с усмивка. Всички излязохме от сградата, аз, Камила, Джънгкук и Хоби бяхме в нейната кола, защото тя така искаше. Хоби седеше до нея, дявол да го вземе аз си я заплюх първи.

Говореха си, смееха се, пълна гадост.

- Хайде да пеем - каза Кам

- Да рапираме !!- каза Хоби

- Песен!

- Рап!

Спогледаха се и се усмихнаха.

- И двете !!!!- казаха идвамата. Хоби пусна от телефона си idol. Те пееха/рапираха с песента, забавлявайки си. Егати, нас ни изоставиха. Стигнахме плажа, а аз и Куки слязохме веднага. След нас, и онези ненормални хора (ти щото си много нормален 😂), отидохме на пясъка. Там започва мъчението ни. Докато хората оправяха камери, светлини и разни такива, Ви и Кам тичаха по пясъка смеейки се,сега бяха при водата.

- Сега ще ни облее, готов ли си?

- Разбира се

И тогава вълна заля крака им, а те усмихваха детски. Признавам от страни са много сладки деца, а от близо - отвратително близо(схванахте ли?). Всички от BTS отидохме да ни снимат, а Кам остана на плажа седейки, гледайки водата. Косата й се разхвърчаваше  заради вятъра, краката й притиснати в гърдите й. Беше много сладка и едва се съсредоточавах върху обектива.

Господин Банг гледаше снимките и Камила. Когато погледне към нея, беше някак тъжно. След като свършихме снимките, отидох до нея сядайки.

- Къде се замисли госпожице?

- Хах, ами никъде просто се замислих. Не е важно - каза тя не спирайки да гледа водата.
Облегнах се на рамото й.

- Спи ли ти се?- попита ме тя. Явно наистина ме познава, но дали е така?

- Не спокойно, просто се замислих за нещо - казах й

- За какво?

Изправих се и я хванах булченски.

- Дали да те хвърля във водата...- казах и се усмихнах, а тя ме погледна уплашено.

- Моля те недей, пусни ме на земята само не и във водата - каза тя и се сгуши повече в мен. Пуснах я във водата усмихвайки и тогава тя.....

Гадна съъмммм знам 😄😄😄❤️
Защото такаааааа 😂 хихи не се сърдете и знам, че ще ме убиете малко (МНОГО) 😂❤️❤️❤️❤️

Тя И BTSWhere stories live. Discover now