- Виж Кам, аз наистина съжалявам за скандала ни. Не трябваше да става така и не исках да ти се карам, ти не беше виновна за Ви. Бях ядосан и не исках да си го изкарвам на теб, и искам да си бъдем пак като преди. Приятели. - каза Шуга гледайки Кам, държейки й ръката. Камила настръхна и преглътна шумно.
- Да - каза тя радостно и го прегърна. Шуга с удоволствие я гушна.
Отделиха се и отидоха на дивана, Шуга накара Кам да легне по корем. Тя легна и Шуга започна да й прави масаж, като от устата й ехтяха от удоволствие. "Ох, ах, мммм ".
Момчетата се шокираха от стоновете. Ококориха очи и си казаха крещейки тихо. И Банг седеше на вратата. Остана с отворена уста.
- ТЕ СЕ ТАКОВАТ?!?- изшепнаха в един глас всички.
- Да отидем и да изключим камерата- каза Джимин
- Вътре има камера?- каза стреснато Хоби
- Да защо?- пита Джин
- Ами аз такова......не нищо - каза притеснено Хоби
- Няма да изключвате нищо !- каза Банг и отвори вратата рязко, карайки момчетата да паднат и Кам да се стресне падайки от дивана на изгорената си ръка, карайки да изписка от болка.
- КАМИ?!- изкрещяха Шуга и Банг паникьосани. Банг й помогна да се изправи и я остави да седне на дивана. Сложи й лед на ръката, привърза ръката й с бинт и вече спокоен седна до нея.
- Добре ли си?- каза Банг, а Кам кимна.
- Благодаря.....- каза срамежливо тя към него. Банг се усмихна и я прегърна, а Кам с трудност отвърна.
- Другия път внимавай с кафетата - каза Банг а Кам се засмя и кимна. Банг я целуна по челото и се отдели. Погледна подозрително Шуга и Кам.
- Не сте уплашени, не сте рошави. Тогава какви бяха тези звуци?- каза Джин, а Кам се изчерви.
- Правих й масаж, защото я болеше гърба и врата. - каза Шуга на косъм да не се изхили.
- Аааааааааааа - казаха всички без тях двамата.
- Момчетата ще репетират, докато ти си почиваш. Не пипай нищо с тази ръка и внимавай да не я замърсиш, по късно смени превръзката и накарай друг да го направи. Това с гривните е готино, а това което ми прати по рано.....просто нямам думи с този мой бр....човек. След малко ще дойда да ви видя сега хайде чаоо!!- каза Банг на бързо и излезе от стаята. Кам се замисли, какво искаше да каже с това "мой бр ...човек". Просто кимна и седна удобно на дивана.
YOU ARE READING
Тя И BTS
FanfictionТя е на 20 години. Учила за дизайнер, "той" й предлага работа, а тя се съгласява. Тя работи за известната група, но дали това ще й се отрази добре? Или ще стане по-зле? Ще се сприятели ли с тях, или ще си остане само техен дизайнер? Всичко се проме...