Здравейте, аз съм Камила на кратко Ками и съм на 20 години. Нямам майка, защото избягах от нея. Беше инат, това ме дразнеше.Постоянно ме караше да върша нещо, само защото "трябвало" или "да не скучая". Съгласна съм два-три пъти, но това беше всеки ден. Тя беше прости****а(знаете какво имам предвид, няма да го напиша.), и всяка вечер водеше някой идиот. Писна ми от нея. Понеже баща ми почина от рак на белия дроб, бях с майка ми и брат ми. Брат ми беше по-голям от мен, сега е на 23 години и работи в ресторант. Казва се Крис. Понеже той се отдели от мама, живееше в къща сам, но аз и той се срещахме в парка. Сега аз живея при него, и най-хубавото е, че майка ми не знае къде по точно живеем. Нямам приятели, защото последния път когато се доверих на едно момиче "приятелка", тя ми издаде тайните на цялото училище и бях за подигравка, а бях в 9 клас. От тогава, най-добрия ми приятел е Крис. Той ми беше, сега е и ще е единственият ми най-добър приятел, каквото и да стане.
След като свърших училище, отидох в университет и станах дизайнер. След като и там завърших, ходих само на уроци по танци.
След като познавам господин Банг, го питах дали има нужда от дизайнер. Той каза да, и се съгласи да работя в неговата компания. Запознах се с различни групи, но г-н Банг ми каза, че ще бъда личен дизайнер на известната група BTS. Аз веднага се съгласих, но се притесних дали те ще ме приемат.
И така ето ме тук след още 1 месец при BTS, на поредния концерт.Имам уроци по танци от сутрин до обяд, а обяд до следобяд съм с BTS.
От всички страни ме викаха да помогна:
- Ками, къде ми е сакото?- попита J Hope, взех го от стола и му го сложих.
- Кам, очната ми линия се размаза- каза Jimin, взех очната линия и много внимателно му я сложих.
-Ками, Jin ми разроши косата, ела да ми помогнеш - каза RM отидох при него и му помогнах да си оправи косата.
- Камии, ела да ми закопачеш презрамката- каза V. Закопчах презрамката на гащеризона му.
- Ками, къде е водата ?- каза Suga
- Ето там - взех водата от масата и му я дадох.
Видях конец, висящ от дънките на Jungkook, взех конеца и го скъсах(конеца, не него 😂😏😂)
- Ками, микрофона ми - каза Jin, оправих микрофона му и седнах на стола.
- Гланца ми изсъхна, Камии...- каза Jungkook и тъкмо да стана, той клекна пред мен с гланц в ръка. Ококорих очи от близостта, но това е нищо ново. Взех гланца от ръката му и сложих на устните му.
ČTEŠ
Тя И BTS
FanfikceТя е на 20 години. Учила за дизайнер, "той" й предлага работа, а тя се съгласява. Тя работи за известната група, но дали това ще й се отрази добре? Или ще стане по-зле? Ще се сприятели ли с тях, или ще си остане само техен дизайнер? Всичко се проме...