"Приятели? Само това..."

263 15 7
                                    

Гледаха така заинтересовано животните, със замразен йогурт. Снимаха се няколко пъти. Тази разходка беше 3 часа, а сега беше 18:30ч.

Тръгнаха към къщата, говорейки си. Телефона на Кам звънна, беше Крис.

К: Да?

Кр: Кам къде си?

К: Имам работа, бавачка съм.

Кр: Така...и кога ще се прибереш?

К: Не знам, хайде чао

Кр: Чао?

Кам затвори и тогава влязоха в къщата.

- Така, идвате ли с мен до магазина?

- Да!- казаха радостно те

- Хайде

Ками взе листа с продукти и с многото пари, оставени върху листа. Тръгнаха към супермаркета.

Вече в супермаркета, търсеха нужните продукти. Обиколиха целия магазин беше като Jumbo. Момчетата седяха в пазарната количка смеейки се, искайки от всичко, но Кам не им позволяваше. Вече приключили с покупките, тръгнаха обратно в къщата.

Вече в къщата, Кам остави продуктите в кухнята.

- Момчета, отивайте горе и започвайте с проекта, след малко ще ви извикам - каза Кам, а момчетата направо се качиха горе. Ками подреди продуктите в кухнята. Започна да готви, но се чу крещене от втори етаж.

Качи се горе на спринт, влизайки в стаята им.

- Какво има?

- Лельо, Ли не ми дава да рисувам надписа!

- А пък той не ми дава да нарисувам мечката!

- Слушайте сега, ще си разделите листа на две части. Едната част ще я направи Ли, а другата Лу. Не се карайте, нали?

- Да лельо

Ками слезе долу и започна да готви топла супа и нудели. Започна със супата. Направи я както си трябва, започна с приготвянето на нуделите. Сложи нужните неща в тигана и го сложи на котлона , но чу радостни викове от горе. Кам се качи и влезе в стаята им.

Видя Ли да скача на горното си легло, а Лу не беше в стаята.

- Ли! Слез долу - каза Кам и го хвана за кръста, свали го на земята.

- Къде е Лу?

- В стаята на мама и тате

Кам отиде в стаята на родителите им, беше лесно да се открие. Влезе и видя как Лу си играе със сутиен на майка му.

Тя И BTSحيث تعيش القصص. اكتشف الآن