"Ще те убия, ако те видя до него"

223 10 25
                                    

Камила тъкмо щеше да си пусне друга песен, но видя Хоби и замръзна. Не помръдваше и го гледаше втренчено.

- Т-ти К-какво п-правиш т-тук?

- Забравих си телефона и дойдох да го взема

- О-от к-кога с-си т-тук?

- Достатъчно, за да видя колко добре танцуваш. Не се срамувай и се успокой. Няма причина да се притесняваш от мен.

Кам затвори очи. Успокои се и се обърна към Хосок.

- Моля те не казвай на никой за това, не искам да разберат.

- Добре, може ли да танцувам с теб?

- Да

Хоби се включи и започнаха да танцуват отново Dinoysus. Двама от най-добрите танцьори, танцуваха без затруднение.
Седнаха на пода, дишайки тежко.

- Искам да направя салто, но ме е страх. - измърмори тя

- Аз мога, искаш ли да ти помогна да го направиш?- каза той ставайки от пода

- Бих се радвала - усмихна се тя. Стана от пода и отидоха до меките дюшеци.

Камила се изправи на ръце, Хоби и помогна да си превърти краката бавно напред. Камила стисна зъби от страх, след като се превъртя се изправи на крака.

- Да го направим пак, докато свикнеш - каза Хоуп

- Добре, но не ме пускай - Предупреди го Камила.

Хоуп се усмихна и кимна. Камила отново се изправи на ръце, а Хоби направи същото бавно движение с краката й напред. И така още 5 пъти.

- Сега го направи сама - каза Хоби. Камила се изправи на ръце и направи предното салто 3 пъти.

- Това беше страхотно - каза радвайки се тя.

- Браво Кам - зарадва се и Хоби.

Ками стана от пода и тръгна към Хоби, гушкайки го. Той се усмихна и отвърна.

- Благодаря - каза тихо тя

- Моля - каза той. Отделиха се.

- Какво ще правим сега?- каза Кам и погледна часа, който беше 16:00.

- Ще гледаш таланта ми - похвали се Хоби и й намигна, а Кам се засмя.

- Ами да. Виж ме какъв съм красив и стилен и голям талант, а ти си талантлива, красива дизайнерка, която приемам за НДП то ми - подмаза се той

- Кажи какво искаш мазник?- засмя се Кам, сядайки на дивана

- Утре ще разбера какво искам, защото сега забравих - каза неловко той и се изхилиха.

- Искаш ли да хапнем нещо? - предложи тя, а Хоби се съгласи.

Взеха си нещата и излязоха от сградата. Тръгнаха към кафене, говорейки си.

Влязоха в кафенето, сядайки на маса до прозореца. Поръчаха си сандвичи с кафе, а докато ги донесат, продължиха да си говорят.

Донесоха поръчката им. Хоби си ядеше, а Кам тъкмо да вземе да яде, и видя Шуга с някакво момиче да влизат в кафенето, смеейки се. Камила се отврати и апетита й замина.

- Кам какво ти е? Какво има?- притесни се Хоби, виждайки как тя млъкна и сведе поглед.

- Добре съм, нищо ми няма - каза тя с тъжен глас.

- Сигурна ли си?

- Да

Хоби продължаваше да й говори, а Кам не го слушаше и от време на време гледаше към масата на Шуга. Момичето беше срещу нея и можеше да я погледне. По точно казано с поглед "ще те убия, ако те видя отново до него", но момичето не забелязваше убииствените й погледи.

Шуга се доближи до момичето, целувайки я по бузата. Кръвта на Кам кипна. Взе си нещата остави някви пари и си взе кафето. Излезе от кафенето, привличайки вниманието на Хоби и Шуга.
Момчетата я викаха, но тя не се обърна. Излезе от кафенето, ходейки към дома си.

Шуга дотича до нея и я хвана за ръката, малко над лакътя.

- Какво ти става? Защо избяга така?- каза объркано Шуга

- Не те интересува- каза грубо тя дърпайки ръката си.

- Интересува ме, защото си ми Приятел - каза той.

- Не съм ти приятел, сега ме остави на мира - каза Кам сърдито и тръгна да бяга, но Шуга я спря.

- Какво ти има на теб? Защо се държиш така? Ако е заради момичето , тя ми е ........

Каква ли му е ??? Не знам 😁 ❤️❤️

Тя И BTSWo Geschichten leben. Entdecke jetzt