На Хоби не му пукаше, че е в женската тоалетна, пукаше му за състоянието й. В момента той седеше на пода, прегърнал разплаканата Камила, която я заболя чак главата от плач.
- Хоби, защо стана така? Какво съм направила? Това просто не е честно, нищо не направих а ми се кара. Хоооуууу - измрънка Кам, на рамото на Хоби.
- Той просто е тъпанар, не знае какво върши. Ще видиш, като дойде при теб ще иска извинението ти, защо? Заради грешките си! - каза Хоби галейки косата й.
- Прав си, но какво ще правим с концерта? Не можем да го отменим.....- каза Кам, притеснявайки се.
- Имам идея, ти че го заместиш.
- Как?
- Ще си сложиш маска, шапка и черни дрехи, ще танцуваш докато Тае пее зад кулисите, следейки случващото се на сцената.
- Плана е добър, но аз не мога да изляза на сцена. Това е страшно.
- Знам, но ти си единственият човек, който може да го замести. Моля те направи го заради мен и него.
- Добре, но ако не се получи, ти ще си виновен!- каза тя и се изправи триейки сълзите си.
- Нооо ако се получи, пак аз ще съм виновния - каза и се усмихна.
Кам кимна, миейки лицето си. Оправи косата си и с Хоби, излязоха от тоалетната. Тръгнаха към залата си, като Хоби я държеше за ръка за подкрепа и за да не се разплаче. За тях това нищо не значеше, освен подкрепа и "до теб ще съм " знак, но нищо друго.
Влязоха в стаята, пускайки се.
- Имаме идея, как да спасим концерта- каза Хоби весело
- Как?- пита Джин
Куки и Шуга се върнаха, и в момента единия седеше на дивана, а другия седеше на стола тропайки с крак нервно. (мисля че се досещате кой къде е )
- Камила ще ни спаси!
- Как така?- каза Ви
- Тя може и да танцува, ще бъде закрита на сцената, а Те ще пее зад кулисите, следейки движенията й.
- Може и да се получи...- замисли се Джун
- Да !- каза радостно Хоби
- Да започваме с тренировката!- каза Куки и всички станаха от местата си. Застанаха пред голямото огледало и затанцуваха Lights, Silver Spoon, War оf Harmone, Danger, Firе. Танцуваха всеки танц по два пъти, за да може Камила да го схване. Те седеше и казваше на Камила какво да прави.
ESTÁS LEYENDO
Тя И BTS
FanficТя е на 20 години. Учила за дизайнер, "той" й предлага работа, а тя се съгласява. Тя работи за известната група, но дали това ще й се отрази добре? Или ще стане по-зле? Ще се сприятели ли с тях, или ще си остане само техен дизайнер? Всичко се проме...