Пиянска вечер

115 6 6
                                    

Камила седеше на леглото, прегръщайки коленете си, плачейки неконтрилируемо, със забита глава в коленете си. Косата й беше разпиляна по гърба и краката й.
Беше разочорована, тъжна и ядосана на Джънгкук. Не искаше да става така, но той прекали.

Всички бяха на вратата. Крещейки, блъскайки, за да влязат, но нищо не стана. Джимин се ядоса, изблъска вратата и тя падна на пода. Джимин се приближи до Кам и я прегърна, но Кам се изплаши и се отдръпна. Видя че е Джимин и го прегърна през врата, плачейки. Останалите ги оставиха, влизайки по стаите си.

- Х-хьонг т-това не е честно, не мога повече така. - проплака Кам на рамото му. Джимин й правеше кръгове по гърба, успокоявайки я.
Тя се успокои, но дишаше във врата му. Това влудяваше Чим, но се опита да се сдържи пред нея. (За сега 😏😏😂). Отделиха се и Чим й изтри останките от сълзи, мятайки косата й назад.

- Спокойно Кам, не се притеснявай. Ще се справим заедно. - каза Чим милвайки я по бузата.
Кам кимна и се усмихна леко.

- Искаш ли да пием...?- каза Чим, а Кам изненадано кимна. Чим отиде до гардероба и взе две бутилки уиски изпод рафта с дънки. Взе ги и се върна при Кам.

- Защо имаш алкохол в гардероба?

- Взех го за да пия, ако ми е скучно. Вчера го прибрах. Хайде да пием за това, че живота е кучка - каза Чим и отвориха бутилките. Отпиха от бутилките силно уиски, карайки Кам да се намръщи.

След 30 минути вече бяха пияни. Изпитите бутилки седяха празни на пода, до леглото. Кам умираше от скука, а Чим беше възбуден. Така му ставаше, като пие алкохол. Кам си седеше на пода, хилейки се на краката си.

- Скучно ми е душко - каза Кам обръщайки се към Чим.

- Искаш ли да се забавляваме?!- каза Чим с мазна усмивка. Пияната Камила разбра намека и кимна със същата усмивка като неговата. ~~~~~~~~~~~~~~~~
Седна в скута му, като обви ръцете си около врата му. Неговите ръце бяха на задника й, мачкайки го. Целуна я страстно, играейки си с езика й. Тя му хапеше долната му устна, карайки лека струйка кръв да тече в устите им. Ръцете му така бясно мачкаха задника й, че чак я заболя, но й харесваше и не се възпротиви.

Преместиха се на леглото, като Джимин съблече тениската и сутиена й. След още една бърза целувка, Джимин обходи врата й с влажни целувайки я, карайки я да пъшка от удоволствие. Мина към ключицата и само там остави смучка, усмихвайки се като чу как Камила стенее под него. Мина по надолу, целувайки всяка част от тялото й.

Тя И BTSDonde viven las historias. Descúbrelo ahora