~В 23 часа през нощта~
Прекрасния ми сън беше разбит от звъненето на телефона ми. Взех го и вдигнах.К- Ало?
?- Ало Камила, ела да ни помогнеш. Изгубихме се
К- Кой е?
?- Аз съм Шуга
К- Какво е станало?
Ш- Аз и Хоби се изгубихме и сега не знам къде сме.
К- Добре ти какво виждаш?
Ш- Има дървета и улични лампи и закусвалня "pizza pizza"
К- Идвам веднага
Затворих и станах от леглото. Облякох си суичър и маратонки и излязох от къщата. Как по дяволите се изгубиха? А тази закусвалня е на един час. Затичах към мястото, като се преспънах два пъти.
Стигнах мястото за половин час. Видях двама да седят на тротоара. Сигурно са те. Отидох пред тях. Те се усмихнаха щом ме видяха.
- Как по дяволите се изгубихте, като кафенето е на половин час път?
- Не знам как стана. Видяхме готини мацки и се изгубихме - каза Хоби а аз се ядосах. Хванах ухото на Шуга и го дръпнах.
- Само да си посмял да видиш някоя, казвам ти че ще останеш без очи и уши! - заплаших го, а той кимна. Пуснах му ухото и той искимтя.
- Хайде любов моя, да си вървим - казах невинно, целунах го и тръгнахме към вкъщи.
- Защо си по пижама на точки?- каза Хоби
- Защото тази на сърца е за пране. Пък и съм сънена и за това не съм забелязала. Шуга хьонг, може ли да те питам нещо?
- Да, кажи
- Когато казахме името на татко, защо се ядоса?
- Оу....ам....
- Кажи ми моля те
- Сетих се за Джънгкук.
- Това ли било? Ти си ми единствения и само теб ще обичам - казах и той ме целуна. Краката ми омекнаха и се хванах за врата му.
- Много сте сладки, но и сте отвратителни. Стига - каза Хоби и ние се отделихме. Тръгнахме към вкъщи. Очите ми се затваряха, но викането ме събуди.
- Ками няма да спиш ! Изтрай още малко - каза Шуга а аз кимнах. След още време, очите ми се затвориха и се онесох. Шуга изпуфтя и почувствах как някой ме вдига. Погледнах за кратко и видях усмивката на Шуга. Заспах в прегръдките му.
KAMU SEDANG MEMBACA
Тя И BTS
Fiksi PenggemarТя е на 20 години. Учила за дизайнер, "той" й предлага работа, а тя се съгласява. Тя работи за известната група, но дали това ще й се отрази добре? Или ще стане по-зле? Ще се сприятели ли с тях, или ще си остане само техен дизайнер? Всичко се проме...