ATENSZYN 4

728 89 26
                                    

23.07.2019 /

Nienawidzę wam tego robić, bo to trochę jak oszustwo, kiedy dostajecie powiadomienie a to jednak nie rozdział. XD

Od ostatniej części minął ponad miesiąc. Przepraszam was, nie miałam na to większego wpływu, wiecie, jak było z uczelnią. Teraz też nie jest najlepiej, ale już ze mną i moim małym światem. Ale staram się podnieść na nogi. Dzisiaj opublikowałam taekooki i chciałam zabrać się za Panic Room, ale po tej długiej przerwie, wypranym mózgu po sesji i problemach zdrowotnych, okazało się, że mam sporą dziurę w pamięci, jeżeli chodzi o wiele szczegółów. Nie mogę więc tak po prostu siąść do rozdziału. :[ Dlatego zaczęłam czytać Panic Room od pierwszej części. Wypisuję sobie co trzeba, każdy istotny drobiazg, a także poprawiam różne ptaszki mniejsze i większe, których nie zauważyłam, albo nie chciało mi się poprawić po waszych sugestiach. XD (LENISTWO WRODZONE, NIEULECZALNE)

Także no, chciałam dać wam znać, że nie porzuciłam PR, bo dostałam kilka takich pytań. Nie, nie, nie, to nie nastąpi. Po prostu nie chcę niczego bardziej skiepścić w fabule i mieć to wszystko ładnie poukładane. Korzyść i dla mnie i dla was!!!!!! Proszę więc o jeszcze troszkę czasu, myślę, że maks 2 tygodnie (naprawdę maks) i wrócę i postaram się znowu być regularna.

Mam nadzieję, że jakoś znośnie brniecie przez wakacje i korzystacie z wolnego. Hej, uwielbiam dostawać pocztówki, więc jak jesteście w ciekawych miejscach, to dajcie mi znać, nawet wam za nie zapłacę. XDDDD Mogę wam też powysyłać pocztówki z Radomia, wiem, że o takich marzycie. XD

Dobła, znikam i idę trochę tego PR poczytać. Dziękuję wam za cierpliwość i mega wiele słów wsparcia w trakcie sesji, za które do tej pory nie podziękowałam, no bo się trochę rozbiłam. Ale wczytałam wszystkie komentarze i wiadomości, jejku, jesteście najlepsi na świecie.

Standardowo: kocham, tulam, całuśkam i miłościuję mocno. Dooooo następnego rozdziału!

◦ Panic room ◦ [yoonmin]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz