Lucy, Levy'nin kendisine ve cellata hazırladığı çatı katını görünce çığlık atmıştı. Yumuşacık yatağa doğru atladı ve yastığa kafasını gömdü.
" Ihmmımm, yumuşacık~"
Cellatın uyumadığını düşünen Levy sadece Lucy'ye yatak hazırlamıştı. Doğru bir karar verdiğini düşünüyordu.
" Burası harika Levy!"
Lucy yatağında dönüp Levy'nin yüzüne baktı.
" Beğenmene sevindim."
Lucy duyduğu hikayeden sonra derin düşüncelere dalmıştı. Hiç kimsenin bilmediği bir kişi tahtın varisi oluyordu demek?
" Bahsettiğin şu kişi, onun hiç yüzünü gördün mü?"
Levy başını sağa ve sola salladı. Onun hakkında tek bildiği şey başka bir dünyadan geldiğiydi.
" Hiçbiriniz bunun tuhaf yada ilginç olduğunu düşünmediniz mi?"
" Tabi ki düşündük! Ama kötü bir kral olsaydı düşünmekle kalmaz faaliyete geçerdik. Her neyse artık yatıp uyuman gerek yarın sabah sana bilmen gereken diğer şeyleri anlatacağım."
Lucy hızlı hızlı başını salladı. Çarşafını kendisine doğru çekip yanında duran gece lambasını söndürdü. Cellat gözlerini henüz kapatmış olan Lucy'ye baktı. Onun uyuduğunu düşünüp aşağı kata doğru ilerledi.
Etrafta Levy'de yoktu. Cellat sessizce masanın kenarına doğru ilerledi ve pelerininden süzülen zincirli kitabın kapağı açıldı. Cellat yazılanları gözden geçiriyordu. Sadece Heartfilia ailesinin nasıl bir kaderle yüzleşeceğini ve nasıl öleceklerini biliyordu. Her ailenin başına bir cellat ( Ölüm meleği) geçerdi.
Hepsinin görünüşü farklıydı. Ama cellat sevimli bir ölüm meleği ile hiç karşılaşmamıştı. Doğrusu bu biraz ürkütücü olurdu.
Düşünsenize yüzünde bir gülümseme ile bir iskelet size " Senin ölüm meleğinim çok yakında sen mezarı boylayacaksın." Dediğini? Ürperdim~
Ölüm melekleri sadece yeni bir aile doğduğunda ortaya çıkarlar. Hiç birşey bilmezler. Otomatik olarak ne yapacaklarını ve kimi takip etmeleri gerektiğini bilirler. Eğer ailedeki herkes öldüyse, o ailenin ölüm meleğide geldiği gibi ortadan kaybolur. Ama amel defterleri bir odada tutulur ve hiç kimse o odaya giremez. Kişiler yargılanana kadar amel defterleri harekete geçmez.
Lucy öldüğü halde amel defteri kapanmamıştı. Cellat bunu ancak fark etmişti. Lucy cellatı yanında sürüklediği sırada tekrar mı dirilmişti?
Cellat sessizce önündeki amel defterine bakıyor ve bir şeyler arıyordu.
Bu dünyada Lucy yaşıyorsa amel defterinin kapanmaması gerekirdi. Bu durumda Lucy'nin kaderi baştan yazılmış olmalıydı. Ama cellat ne kadar bakarsa baksın bir türlü anlam veremiyordu. Lucy bu dünyaya gelmesine rağmen amel defterinde hiç bir değişiklilik yoktu.
Cellat bunu düşünürken önündeki kitap birden gitti. Sonra bir ses duyuldu.
" Bu kitapta neyin nesi?"
Levy cellatın elindeki kitapı alıp içini açmıştı. Cellat telaşla öne fırladı ama Levy onu atlatıp son sayfasını açtığı kitaba dikti gözlerini.
" Lucy Heartfilia uçurumdan düşüp öldü...."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şah Ve Piyonlar
Фанфіки"Dragneel, bir sonraki oyuna hazır mısın?!" Sakura saçlı çocuk zar zor nefes alıp veriyordu. Bu dünyadan çıkıp gerçek dünyaya geri dönmek ve sevgilisi Lisanna'ya kavuşmak istiyordu. Ama önünde duran bu kızın onunla güya oyun oynaması işleri zorlaştı...