20

67 8 2
                                    

Lucy'yi evine kadar bırakan Natsu arkasına dönüp Lucy'ye el salladı. Yüzünde sahte bir tebessümle Lucy'ye eşlik etmişti. Şimdi ise etrafta hiç kimse yoktu. Yavaşça parıldayan gözleri soldu, yüzündeki gülümseme düştü. Etrafındaki insanlar onu hiç bu kadar farklı görmemişti. Yüzüne uydurduğu maskesini sadece yalnızken çıkarırdı.

Eli yavaşça aşağı düştü. Ve ana caddeye çıkan yoldan devam etti.

İlerledikçe Lucy'nin dediği şey aklına gelmişti. Ailesi bir kazada kurban gitmişti ve kazayı yapan kişi ortadan kaybolmuştu. Natsu karanlık yolda dişlerini sıktı. Gözleri kısıldı. Korkunç bir görüntüsü vardı.

Etrafında duran bir kaç kişi ondan uzaklaştı. Daha sonra Natsu'nun telefonu yüksek sesle çalmaya başladı. Natsu az çok kendine gelmiş bir şekilde cebindeki telefonu çıkardı ve aramaya cevap verdi.

" Natsu! Bugün bir parti vereceğiz unuttun mu? Herkes seni bekliyor."

Natsu, Lis'in sesini duyunca biraz olsun sakinleşti ve cevap vermek için ağzını açtı.

" Ben bugün gelmiyorum. Size iyi eğlenceler."

" Eh? Natsu bekle-"

Natsu telefonu kapatıp sessize aldı.

*******

Lucy evin anahtarlarını çıkarıp kapıyı açtı ve sessizce içeri süzüldü. Ayakkabılarını bir kenara bırakıp kafasını salona bakmak için biraz uzattı. Yavru kedi kanepede uyuyordu.

Lucy derince bir nefesi dışarı üfledi.

" Daha gelmemiş~"

Ve ardından gelen soğuk ses Lucy'nin neredeyse çığlık atmasına sebep olacaktı.

" Kim daha gelmemiş? Saatin farkında mısın sen Lucy?!"

Ve tabi Laxus daha yeni kendisine dönen Lucy'nin alnına fiske attı. Lucy geriye doğru sendeledi ve koltuğa oturdu.

" Ah!aww! Bu acıttı! Bunu demeye hakkın yok ki! Saat gece yarısı olmuş şimdi mi eve gelmek aklına geldi?"

Lucy alnını ovalarken Laxus görmek için gözlerini açtı. Karşı koltuğa oturmuş sinirli bir civciv ona bakıyordu. Lucy kavga etmeyi bir kenara bırakıp açıklama yaptı.

" Dışarı çıkıp kediye mama aldım ve sınıfımdan biri bana eve kadar eşlik etti. Bana hiçbir şey olmadı."

" Sadece çok şanslıydın."

Bu onu tatmin etmemişti. Lucy dudağını çekiştirdi ve bir süre odada ses çıkmadı.

" Bu kedi nereden çıktı? Sokak kedisiyse hemen dışarı at."

" Hangi sokak kedisi bu kadar temiz olur ki?"

Laxus bu cümleyle kediye baktı, boynunda bir tasma yoktu. Ve çok küçük görünüyordu.

" Onu dışarı at."

" Ugh! Hadi ama geçmişte kalan bir şey yüzünden böyle diyemezsin! Hem ben dahada güçlendim!"

Evet geçmişte bir sokak kedisi yüzünden enfeksiyon kapmıştım. Bu yüzden böyle davranıyordu.

" Abi lütfen? Fazla uzun süre burada durmayacak. Sahibi gelip alacaktır."

Laxus cevap vermedi, bunun üzerine Lucy ısrar etmeye devam etti.

" İyi tamam ama onu kutunun içine koy. Etrafı pislemesini istemeyiz."

Lucy hevesle başını salladı. Kediyi boş kutunun içine yerleştirdi ve kendiside mutfağa doğru gitti. Tam o sırada aldığı çikolatanın yarısı abisi tarafından yenmişti.

" Hey! Bu ay hiç çikolata yememiştim ve sen yarısını silip süpürdün mü?!"

" Bir dahakine iyi bakarsın."

Lucy odadan gelen eğlenceli sese karşı hamurdanmış ve çikolatasını alıp odasına geçmişti.

" *** iyi bakarı bana bunun hesabını vereceksin Laxus!"

Lucy'nin bağrışlarına Laxus anıra anıra gülerek cevap vermişti.

( Ölümden önceki bölüm 7)

Şah Ve PiyonlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin