SPECIAL CHAPTER
Kylia mengeliat kegelian apabila Daniel meniup kawasan intimnya, Daniel yang berada di bawah Kylia itu sudah tersenyum melihat Kylia mengeliat kegelian. Dia membuka belahan milik Kylia itu.
"Sayang.. tolong berhenti.." Kylia mendesah menerima sentuhan sensual dari Daniel.
"Do you really want me to stop this?" Daniel mengeluarkan lidahnya dan menyentuh titik berahi milik Kylia.
Kylia melengkungkan tubuhnya. Perutnya yang sudah menunjukkan bonjolan terangkat ke atas, usia kandungannya sudah menghampiri tujuh bulan dan dalam masa dua bulan lagi dia akan melahirkan anaknya yang ke empat.
Daniel arif sangat dengan segala titik sensitif di tubuh Kylia dan dia sangat menikmati pemandangan Kylia yang sedang berada dalam syurga ciptaannya. Daniel meniup sekali lagi kawasan intim Kylia, usia kandungannya yang sudah semakin matang membuatkannya berhati-hati untuk menikmati tubuh Kylia yang menghairahkannya.
Dia sudah terkena sihir cinta Kylia sejak dulu, Kylia telah membuatnya gila bayang dan kesudian Kylia ingin melahirkan zuriatnya seberapa banyak yang di ingini sangat di hargai amat di sukai oleh Daniel. Cita-citanya memang ingin mempunyai anak yang ramai bersama Kylia.
Daniel membuka belahan bunga yang sedang asyik mengeluarkan madu itu. Walaupun hampir setiap hari mereka menjalani hubungan yang panas, Daniel tak pernah puas untuk bersama dengan Kylia dan ketika mengetahui Kylia sedang mengandung, aktiviti panas mereka sudah tidak sekerap dahulu.
"Daniel.. cepat.." Daniel melajukan jilatannya, dia tahu Kylia sedang di ambang kenikmatan. Buktinya, kepalanya sudah di pegang dan di gerakkan sendiri oleh Kylia, tubuhnya sudah terliuk-liuk menikmati hubungan panas ini.
"Sa.. yang..." kedengaran Kylia tersekat-sekat dan kemudian tubuhnya mengejang tetapi Daniel masih lagi meneruskan jilatan itu, sesekali di hirup madu Kylia yang keluar dengan banyaknya.
Daniel menuju ke atas, sebelum itu dia mencium perut Kylia yang berisi itu,
"Anak ku, ayah tak sabar nak melihat kau keluar," ucap Daniel.
Kylia yang mendengar tutur bicara Kylia itu sudah tersenyum, sungguh Daniel adalah ayah yang baik, salahnya dahulu kerana tidak memberitahu tentang kehamilan pertamanya tetapi Daniel sudah menebus dengan segala kasih sayangnya pada anak-anaknya dan juga bakal bayi yang berada di dalam perutnya.
"Sayang.. saya dah sabar nak menikmati malam kita.." Kylia merona merah, walaupun mereka kerap bercinta tetapi tetap Kylia merasakan seperti baru semalam pertama kali mereka bercinta.
Daniel mendekati wajahnya dengan wajah Kylia yang sedang berona itu, dia suka melihat Kylia merona. Perlahan Daniel mengucup dahi Kylia dan dari dahi terus turun ke kening, mata, hidung dan terakhir sekali di kawasan bibir Kylia.
Perlahan Daniel melumat bibir Kylia yang sangat menggodanya, dia memperdalamkan ciumannya. Lidah Daniel juga sudah berada di dalam mulut Kylia. Dia menjelajahi segenap pelusuk yang ada di dalam mulut Kylia, kemudian lidahnya sudah mengurut-urut lidah Kylia.
Kylia hanya menerima setiap sentuhan Daniel. Dia merasa payudaranya yang terlalu sensitif kerana faktor kehamilannya sudah di urut pelahan oleh Daniel. Kylia mendesah, nafsunya yang sudah tercapai tadi kini datang kembali menuntut pelepasan.
Daniel mengerti yang Kylia sudah cukup terangsang dengan setiap godaannya itu, dia kemudiannya membuka belahan kaki Kylia dan memulai kemasukan miliknya itu melalui belakang. Kylia yang merasa lubuk nikmatnya sudah terisi itu merintih..
"Sayang..."
"Kylia.. terasa penuh di dalam sayang.. saya nak memulakan pelayaran kita ini.." Kylia hanya mengangguk menerima segalanya.
YOU ARE READING
Kau Milik Ku (✔) By Anaa
RomanceKylia tak menyangka yang hidupnya akan begini. Daniel ingin menuntut apa yang sepatutnya menjadi miliknya. ******** Kylia meneruskan langkah kakinya kembali dan sekali lagi dia dapat mendengar bunyi derapan kaki. Kini dia pasti ada orang lain di tam...