Bab 21
Kylia mendesah menikmati ciuman Daniel tetapi cepat dia tersedar, dia cuba meleraikan kembali ciuman itu. Daniel yang sudah melepaskan ciuman itu tersenyum sinis. Kylia pula sudah mengesat kasar mulutnya bekas ciuman Daniel.
"Apa yang sir buat ni?" Mata Kylia membara.
"Tak payah berlakon dengan aku Kylia, aku tahu yang kau tu Kylia, bukan Jenny yang seperti semua orang panggil kau," ucap Daniel meremangkan bulu tengkoknya.
"Apa yang sir cuba katakan tiba-tiba kata saya Kylia? Siapa Kylia? Saya tak kenal pun Kylia yang sir katakan tu." Nafi Kylia, Daniel merenung tajam ke mata Kylia.
Kylia takut.
"Kylia, kau boleh tipu dengan semua orang, cakap yang kau ni Jenny tapi kau tak boleh tipu aku, aku tahu yang kau tu adalah Kylia dan kau dah tak boleh lari dari aku lagi, kau kena ingat yang kau adalah milik aku." ucap Daniel sambil tersenyum senget.
"apa sir cakap ni? Nama sir pun saya tak tahu tiba-tiba cakap yang saya adalah Kylia. Eh, saya adalah Jenny bukan Kylia, sudahlah. Tepi! saya nak pergi dari sini, atau sir nak saya jerit dan menyebabkan isteri sir penasaran mengapa sir ada di sini?" ucap Kylia sinis.
Kylia menolak tubuh Daniel sebelum membuka pintu dan berlalu pergi. Daniel pula hanya tersenyum. Kylianya tidak pernah berubah!
Laju jantung Kylia berdegup seperti lajunya kaki Kylia melangkah ke ruang istirehat, sampai sahaja di bilik, terus Kylia menutup pintu bilik istirehat itu. Air mata yang di tahan sedari tadi gugur, terduduk Kylia di hadapan pintu. Entah tak tahu kenapa dia menjadi cengeng sejak dua menjak ini.
Kylia memegang bibirnya, masih terasa-rasa bibir Daniel yang sedikit kering di bibirnya itu. Entah kenapa manisnya ciuman Daniel menaikkan perasaan dan nafsunya.
Perlahan Kylia membawa tangannya turun ke pusat berahinya, jikalau boleh dia ingin menghentikan pergerakan tangannya tetapi dia tidak boleh, dia pasti tidak dapat berkerja dengan sempurna sekiranya nafsunya itu tidak di penuhi. Semuanya dek kerana satu ciuman dari Daniel.
Kylia mengurut-urut payudaranya, ia sudah menjadi sedikit besar sejak dia melahirkan Dovan dan Damien tetapi payudaranya tetap kenyal dan mampu menggoda sesiapa yang melihatnya.
Kylia membuka separuh dari butang baju kemejanya, kancing bra yang berada di hadapan di buka. Tangan kanannya pantas mengurut-urut payudaranya yang tidak berlapik.
Kylia turut membuka kancing dan zip seluarnya, tangan kirinya pantas masuk ke dalam seluar dalamnya, mencari titik berahi yang memacu nafsunya.
Puting Kylia yang berwarna coklat dan sedikit besar sudah keras kerana urutannya itu. Dia menarik-narik putingnya itu sepertinya Daniel sedang menghisap dengan rakus putingnya.
Tangan kiri Kylia pula semakin cekap bekerja, dia cuba memasukkan jari tengahnya ke dalam setelah puas memainkan titik berahinya. Kylia membayangkan bahawa jarinya itu adalah milik Daniel yang besar dan keras.
Dia meneruskan aktiviti di tangan kanan dan kirinya, pergerakan semakin cepat untuk mencapai kepuasan yang telah lama dia tidak rasai. Di saat Kylia semakin hampir terdengar ketukan di pintu.
"Jenny, kenapa kunci pintu?" Pertanyaan rakan kerjanya mematikan segala perbuatan Kylia.
Segera Kylia membetulkan pakaiannya dan setelah di rasakan bahawa keadaannya sudah kembali ke asal, dia terus membuka pintu.
"Jenny, kenapa kunci pintu? Masa awak dah habis, Fabrice cari awak tadi." Ucap Avanka.
"Oh, maaf tadi saya tertidur," ucap Kylia berbohong. Dirinya tak tentu arah kerana tidak dapat mencapai puncak nafsunya.
YOU ARE READING
Kau Milik Ku (✔) By Anaa
RomantizmKylia tak menyangka yang hidupnya akan begini. Daniel ingin menuntut apa yang sepatutnya menjadi miliknya. ******** Kylia meneruskan langkah kakinya kembali dan sekali lagi dia dapat mendengar bunyi derapan kaki. Kini dia pasti ada orang lain di tam...