Liam siedział na przewróconym wielkim pniu drzewa i wpatrywał sie w ciemności w księżyc. Rozumiał, że reszta sie o niego martwiła, ale bez przesady. Nie jest dzieckiem.
-Wiedziałem, że będziesz niedaleko.- omega zamknął oczy wzdychając.
-Theo napisałem, że chcę być sam.- pokręcił głową i wywrócił oczami, gdy starszy chłopak przysiadł obok niego.
-Wiem, ale czuję, że znowu za dużo myślisz i to cie przygnębia.- Raeken ulokował wzrok na księżycu.
-Nie musisz przypominać mi cały czas, że należę do ciebie.- młodszy naciągnał rękawy swojej bluzy na dłonie.
-Nie należysz do mnie.- Theo zerknał na chłopca.- Liam nie zrobiłem tego specjalnie, mam wrażenie, że jesteś przez to na mnie zły.
-Nie jestem zły.- omega również spojrzał na towarzysza.- Ale ty nie rozumiesz, nie nadaję się dla nikogo, jestem zużyty i zepsuty. Muszę być sam.
-Hej, przestań. Nie mów tak o sobie.- brwi alfy zmarszczyły się.- Jesteś najbardziej niesamowitą osobą jaką znam...
-Nie kłam, przez to, że Gabe zrobił to co zrobił razem z resztą, zostanę już do końca sam! Jestem ciężarem dla mamy i Scotta! Nie powinno mnie tu być.- Liam zaczął sie sam nakręcać, a jego oddech robił sie płytki.
-Nie jesteś dla nikogo ciężarem! Przestań tak mówić w tym momencie!- Raeken ujął drobne dłonie w swoje własne.- Oddychaj spokojnie.
-Nie rozumiesz!- omega zaczął płakać, a serce alfy nieprzyjemnie sie ścisnęło.- Zostałem skrzywdzony! Ja tego nie chciałem! O-oni tak! Jestem problemem dla wszystkich. Musisz wybrać kogoś innego! Ja nie jestem odpowiedni!
-Liam! Spokojnie, błagam.- Theo kręci glową i przetwarza to co powiedział mu chłopak.- Ktoś cie skrzywdził? W ten sposób?- starszy chłopak widzi słabe kiwnięcie ze strony osoby obok.- Ja pierdole...
-Mówiłem! Mówiłem, że jestem zużyty...- chłopiec milknie w momencie, kiedy alfa go do siebie przytula.- Nie umiem sobie z tym wszystkim p-poradzić.- szlocha.
-Shhhh...Mam cie...- Theo wyciska mały pocałunek na czole Liama.- Nigdy o sobie tak nie mów, nie jesteś zużyty. Nie jesteś problem. To ciebie pragne w swoim życiu. Poradzimy sobie, obiecuję.
CZYTASZ
Scott's younger brother
FanfictionLiam ma za sobą trudną historię, której nikt oprócz jego starszego brata- Scotta, Stilesa i Lydii nie zna. W pewnym momencie jednak o 3 lata starszy Theo włamuje sie do jego życia i tam już zostaje, w jego umyśle, ciele i emocjach. Instagramowe ff...