Niespodzianka! Nie myślałam, że wstawię jeszcze dzisiaj kolejny rozdział. Ale mam nadzieję, że się ucieszycie 🙂❤️
____________________________
+18
-To jak idziemy na te lody?-upomniał się Kacper.-Jasne-odpowiedział Igor łapiąc mnie i jego za rękę.
***
-Ja poplose te-wskazał smaki.-Ja zamówię, wy usiądźcie-powiedział Igor puszczając moją rękę.
Poszliśmy z Kacprem usiąść i poczekać na Igora.
-Jestem-przyszedł chłopak-To dla Ciebie-podał Kacprowi-A to dla Ciebie-podał mi.
Kilka godzin później:
-Skoczymy dzisiaj do kina?-zapytał Bugajczyk stawiając auto na parkingu.-Ooo tak, bardzo chętnie-od razu spodobał mi się ten pomysł.
***
-To co chcesz zobaczyć?-zapytał chłopak wchodząc do kina.-Komedie romantyczną-odpowiedziałam od razu.
-Niech Ci będzie-jęknął. Wiedziałam, że chłopak woli straszne filmy.
-Juhu! W końcu przekonałam Bugajczyka-uśmiechnęłam się chytro.
-Do komedii romantycznej się nigdy nie przekonam, maleńka-poruszał brwiami.
-Dobra, chodźmy już-szarpnęłam do za rękę.
***
Film był genialny. Prawie cały przepłakałam. Był cholernie wzruszajacy.-Mnie to w ogóle nie wzruszyło-skomentował wychodząc-Ale treść była spoko, mega motywująca-uśmiechnął się.
-To prawda-odpowiedziałam.
Poszliśmy jeszcze do sklepu po jakieś wino i udaliśmy się do domu.
-Proszę-podał mi kieliszek z winem.
*Igor*
Dziewczyna wtuliła się we mnie. Rozmawialiśmy tak naprawdę o wszystkim i o niczym. Bawiłem się jej włosami-kocham to robić.-To teraz stworzymy naszą komedie romantyczną-wyszeptałem do jej ucha.
Położyłem ją wygodnie na kanapie i zdjąłem jej ubrania. Ona zrobiła dokładnie to samo z moimi. Wszedłem w nią, blondynka mocno poruszała biodrami.
***
INSTAGRAM:30 minut temu:
@sylwia_sylwia „Nie mam czasu, żeby tracić czas"~ReTo10 019 like
Komentarze:
@karolciaq Pięknie. ❤️❤️❤️❤️@madzia10 Wooow! Najpiękniejsza 😅
@patryk3 Sztosik ⚡️❤️
@patrycja_synku Ślicznie wyglądasz 🌸❤️
@aśka_910 Nie lubię Cię.
@sylwia_sylwia Nikt Ci nie każe mnie lubić 🙂@reto_synku Mój największy skarb ❤️
@sylwia_sylwia Ojjj 😍❤️❤️@grucha_dj ❤️
@sylwia_sylwia ❤️@vane29 Cudna. Słodko wyglądasz 🌸❤️
@hajpman_adrian Queen 🙂
@sylwia_sylwia Miłoooo ☺️@musialeczek_ No i pięknie ❤️
@sylwia_sylwia Bardzo dziękuję ❤️I 9 890 innych...
CZYTASZ
„Przypadkowo obok siebie"-RETO [CAŁA]
FanfictionNiektóre 18+ Obcy, sąsiad, kolega, przyjaciel, chłopak? Dziewczyna wyprowadza się do Warszawy, mieszka obok sąsiada, który stanie się kimś więcej? A co jeśli chłopak działa według jakiegoś planu lub jakiejś umowy? „Czuje, że Igor robi się nie szcz...