1

4K 76 4
                                    

Nemám ráda stěhování. Samý zabalování,rozbalování, loučení atd.
Jmenuji se Sofie Mendes. Je mi 16 let. Narodila jsem se v New Yorku a dnes se stěhuji do Kalifornie, protože si tam rodiče našli novou práci, která je prej hrozně moc důležitá.

„Sofii, honem musíme jet na letiště" zařvala na mě mamka.
„Jó už jdu" zařvala jsem nazpět.
„Papa Teri, musíme jet, bude se mi moc stýskat"
„Mě taky, tak papa"
„Ahoj" rozloučila jsem se se svou nej kamarádkou a běžela do auta.

„No konečně, ty snad chceš aby nám to uletělo" řvala na mě máma.
„Ono by to ani nevadilo" zamumlala jsem si.
„Ale notak zlatíčko, já vim, že se ti nechce, ale uvidíš, že si tam najdeš kamarády a budeš se tam mít  skvěle"
„hmmm" odpověděla jsem mámě a nasedla do auta.

„Připravený dámy?" Zeptal se táta, když nasedl do auta.
Já jsem ho ignirovala. Nasadila jsem si sluchátka, zapla jsem si moji nejoblíbenější písničku Never ending story a zavřela oči.

Cesta utekla celkem rychle. Zachvilku jsme byly na letišti a čekaly na letadlo. Odbavily nám kufry, prošly jsme prohlídkou a nasedly do letadla.

„Dobrý den vážení cestující. Vítám vás na letadle Boing 737 ve společnosti Smartwings. Cesta do kalifornie potrvá 3 hodiny a 30 minut. Přeji příjemný let" ukončila letuška.

Potom ještě ukazovaly jak se zapínají pásy a kde je plovací vesta, nouzový východy atd.

Po chvilce jsme konečně zvlétly. Já si opjet zavřela oči, pustila si písničky do sluchátek a šla spát.

I L❤️VE YOU PAYTON🌷❤️Kde žijí příběhy. Začni objevovat