( o týden později)
Uběhl už týden od toho, kdy jsme si navzájem vyznali lásku. S Paytnem jsme teď docela populární pár na škole. I když je Payton se mnou, ostatní holky po něm pořád jednou a flirtujou s nim i když stojim vedle nich. Jsou snad slepý?
Od toho incidentu, jsem začala hodně hrát na piano a zpivat. Payt mi řekl, že bych toho měla využít a zapsat se do kroužku. Poslechla jsem ho.
Dnes je čtvrtek 10. října a já jdu na zkoušku klavíru a tam se rozhodne, jestli mě přijmou nebo ne. Tenhle kroužek ti pomůže na dobrou vysokou, pokud se chceš zabívat klavírem.
....
Právě stojim před dveřma, kde začíná možná můj nový život. Zvedla jsem ruku a lehce zaklepala.
„Dále" ozvalo se. Vzala jsem za kliku a vešla dovnitř. Za stolem seděl docela starší pán, mohlo mu být tak okolo 50 let. Podíval se na mě a lehce se usmál.
„Dobrý den, jsem Sofie Mendes jdu na tu zkoušku" představila jsem se.
„Ale jistě, těší mě, jsem Bob. Tak prosim posaď se a ukaž co umíš" ukázal na klavír.
Sedla jsem si za klávesy a začala hrát melodii, kterou mám ráda.
Když hraju tuhle melodii, vybavý se mi jak veselý, tak smutný vzpomínky za celý můj život.
.....Dohrála jsem poslední tón a nechala ho ať vyzní do ztracena.
„Páni" zaznělo za chvilku.
„Máte úžasný talent, myslim , že se ani nemusim rozhodovat, moc rád vás příjmu. Každý úterý po škole sem přijďte."„Děkuju moc, vážim si toho" odpověděla jsem. Byla jsem strašně šťastná.
„Já si také toho vážim. Uvidíme se v úterý, naschledanou paní Mendes"
Rozloučila jsem se s nim a celá šťastná jsem vyšla ven.
Bylo 16:34 a před školou stálo žlutý lamborghini.
Co tady dělá? Pomyslela jsem si.
Z auta vystoupil Payt s úsměvem na tváři a šel směrem ke mě.
„Ahoj, krásko" usmál se a vášnivě mě políbil.
„Ahoj, co tady děláš? Škola ti skončila už dávno" zeptala jsem se.
„Jo no po škole jsem šel s klukama na skate park si zajezdit.Přijel jsem domů kde jsem se nudim. Potom jsem si uvědomil, že jsi šla dneska na ty zkoužky. Tak jsem nasedl do auta a přijel jsem tě vyzvednou aby jsi nemusela chodit pěšky" dořekl svůj monolog a krásně se na mě usmál a dal mi znova pusu.
„Děkuju, to je od tebe milé, ale nemusel jsi jezdit"
„Máš pravdu nemusel, ale já jsem chtěl. Jak vlastně dopadly ty testy"
„Výborně, vzali mě" usmála jsem se.
Payton mě hned obejmul a párkrát se mnou zatočil ve vzduch.
„No vidíš, já jsem ti to říkal"
„Jsem šikovná holčička"
„A jenom moje holčička" usmál se zase Payton a něžně, ale zároveň vášnivě mě políbil.
„Nechtěla by jsi jet k nám?" Zeptal se Payt.
„Moc ráda" odpověděla jsem.
Nasedli jsme do auta a vyjely k němu domů.
....
Když jsme vešly do baráku nikdo nebyl doma.
Payton mě chytil za ruku a táhl hned do pokoje. Zavřel a zamknul za sebou dveře. Musela jsem se pousmát.
„Proč zamykáš?"
„Aby nás nikdo nerušil" odpověděl jednoduše.
„Při čem?" zajímala jsem se.
„Při tomhle" ani jsem se nestačila nadechnout a začal mě dravě líbat.
Z toho polibku šlo určit hodně emocí, vášeň, radost, chtivost, ale především láska.Začala jsem okamžitě spolupracovat. Než jsem se nadála schodil mě na postel a lehl si nade mne. Sundal mi tričko a moje tělo začal osypávat polibky.
Nebyla jsem pozadu a taky mu sundala tričko. Naskytl se my zase pohled na to jeho krásný tělo. Začala jsem jeho břišáky obkreslovta špičkama prstů a při tom ho vášnivě líbala.
Payton byl nedočkavý a tak jednim tahem my sundal kraťasy a sobě taky. Byli jsme jenom ve spodnim prádle.
Taky jsem si chtěla užít. Přetočila jsem ho pod sebe a začala mu líbat břišáky. Payton trochu zavzdychal.
Přešla jsem k okraji jeho trenírek, který jsem sundala a uviděla jsem jeho krásnýho a velkýho kamaráda.
Začala jsem ho líbat na rtech. Payton zabručel, protože byl nedočkavej. Zatim co jsem ho líbala mi sundal kalhotky.
Hned jak to udělal mě překulil pod sebe a vniknul do mě.
Nečekala jsem to tak jsem trochu zaječela. Potom jsem se jen utápěla v slasti.
Oba dva jsme se udělaly vykřiknutím našich jmen.
Payton si lehl vedle mě a objal mě kolem pasu.
„Hrozně moc tě miluju Sofi, nikdy tě nechci ztrati" zašeptal mi do ucha.
„Taky tě miluju"/
ČTEŠ
I L❤️VE YOU PAYTON🌷❤️
Romantizm/DOKONČENO/ Dívka jménem Sofie Mendes se přestěhuje do Kalifornie, kde potká kluka, který ji dočista změní život. Po čase ovšem zjistí nepříjemnou zprávu, kterou by nechtěl slyšet nikdo na světě. Příjemné čtení❤️🌷 DRUHÝ DÍL: Again