10

1.9K 43 1
                                    

Po chvilce přestal, vstal z postele a šel dolů. Já jsem mu byla hned v patách.

„Akorát v čas" řekla nadšeně mamka a odnesla pizzu na stůl.

Oba jsme se s chutí do pozzy pustily. Máma nás s úsměvem pozorovala.

„A Paytne, jak se ti vlastně vede ve škole?" začala konverzaci máma.

„Jo, jde to" odpověděl jednoduše Payt.

Potom jsme si dál jen tak povídaly a dojedly pizzu. S Paytnem jsme šli potom zpátky ke mě do pokoje, kde jsme si povídaly a já jsem mu zahrála i pár písniček na klavír.

„Už je pozdě, budu muset jít" přerušil ticho Payton.

Payton se zvedal, že už odejde.

„Počkej" zastavila jsem ho. Payton se otočil„nechceš tady přespat? Zítra je stejně sobota. Věci na spaní ti nějaký půjčim"

„Moc rád tu přespim" usmál se na mě a popošel ke mě. Dal mi dlaň na tvář a políbil mě.

„Půjdu si dát sprchu" řekla jsem, když jsem se odtáhla. Payton přikývnul a já jsem se vydala do sprchy.

Svlékla jsem se a vlezla si do sprchy. Pustila jsem vodu a nechala na sebe dopadat kapky teplé vody. Bylo to příjemné.

Najednou jsem ucítila něčí ruce kolem mého pasu. Lekla jsem se. Rychle jsem se otočila, ale než jsem stačila cokoliv říct, Payton se mi přisál na rty.

Bylo to příjemný. Opřel mě o zeď a náš polibek tím prohloubil. Chytil mě pod zadkem a já jsem na něj vyskočila a obmotala mu nohy kolem pasu. Mezi nohama jsem ucítila bouly, která se postupně zvedá.

Až teď jsem si uvědomila, že jsme nahatý a já jsem trošku znervózněla. Líbat jsem ho ale nepřestala.

Payton vypnul vodu a v náruči mě odnesl do pokoje, kde mě položil na postel. Rukou mi začal jezdit po těle a zkoumat ho.

„Řekni mi, kdy mám přestat" pošeptal mi. Moc dobře věděl, že jsem panna. Já jsem si však byla jistá, že to je on, s kým chci přijít o pannenství.

„Nikdy" zašeptala jsem a znovu se mu přisála na rty.

I L❤️VE YOU PAYTON🌷❤️Kde žijí příběhy. Začni objevovat