32

1.3K 31 7
                                    

„Ahoj kamaráde, copak tady děláš" podívala jsem se na obojek, kde měl napsané jméno "Steve"

„Steve, hezké jméno"
Hladila jsem si tam stevea, když po chvilce přiběhnul jeho majitel.
Byl strašně krásnej. Měl hnědě vlasy, oříškové oči, cute úsměv.......a-a nádherný vypracovaný tělo.

„Ahoj, děkuju, že jsi chytla Steve, je to hroznej pošuk" začal ten kluk.
„V pořádku, je moc roztomilej"
„Jo to je, mimochodem já jsem Payton. Payton Moormeier"
„Sofie. Sofie Mendes" představily jsme se a podaly si ruce.
••••••••
„Půjdu si dát sprchu" řekla jsem, když jsem se odtáhla. Payton přikývnul a já jsem se vydala do sprchy.

Svlékla jsem se a vlezla si do sprchy. Pustila jsem vodu a nechala na sebe dopadat kapky teplé vody. Bylo to příjemné.

Najednou jsem ucítila něčí ruce kolem mého pasu. Lekla jsem se. Rychle jsem se otočila, ale než jsem stačila cokoliv říct, Payton se mi přisál na rty.

Bylo to příjemný. Opřel mě o zeď a náš polibek tím prohloubil. Chytil mě pod zadkem a já jsem na něj vyskočila a obmotala mu nohy kolem pasu. Mezi nohama jsem ucítila bouly, která se postupně zvedá.

Až teď jsem si uvědomila, že jsme nahatý a já jsem trošku znervózněla. Líbat jsem ho ale nepřestala.

Payton vypnul vodu a v náruči mě odnesl do pokoje, kde mě položil na postel. Rukou mi začal jezdit po těle a zkoumat ho.

„Řekni mi, kdy mám přestat" pošeptal mi. Moc dobře věděl, že jsem panna. Já jsem si však byla jistá, že to je on, s kým chci přijít o pannenství.

„Nikdy" zašeptala jsem a znovu se mu přisála na rty.
•••••••
„Miluju tě Paytne"
„Taky tě miluju Sofi"
••••••••
Paytne..." zašeptala jsem

„Buď ticho" procedil skrz zuby.

„Já.."
„ŘEKL JSEM AŤ DRŽÍŠ HUBU!!" byl vzteky bez sebe „myslíš si, že je normální mě podvést a potom sem přijít se omluvit a všechno bude v pohodě? Víš ty vůbec jaký to je!!?"

„Co to povídáš, já tě nepodvedla" začala jsem brečet.

„Ne" zasmál se „ a co to bylo před tou školou? " ten včerejšek byl úžasnej, musíme to z opakovat" a ještě ta pusa"  teď byl už úplně rudej vzteky.

„Ale ty jsi to špatně pochopil, byli jsme jenom venku"

„I venku se dá dělat spoustu věcí"

„Ty mi nevěříš" zakřičela jsem na něj.

„Divíš se?" odpověděl pěkne hnusně.

„Fajn" zašeptala jsem a sklopila oči dolů. Otočila jsem se a šla pryč. Mezi dveřma jsem se ještě zastavila a otočila se. Payton stál na stejnym místě a koukal do země.

„Já jsem tě nepodvedla" zašeptala jsem ještě.

On se jen zasmál a zakroutil pobaveně hlavou.

S brekem jsem se otočila a běžela rychle pryč.
•••••••
„paytne já vim, že o tom, co se mezi náma stalo nechceš asi úplně mluvit, ale" zavřu oči a vydechnu „já už takhle dál nemůžu"

Payton se zarazí„Jak takhle?"

„Prostě mě nebaví, jak kolem mě vždycky projdeš a ani se na mě nepodíváš, nepozdravíš mě, prostě nic. Ani nevíš jak mě to ničí" začnou mi téct slzy „já vim, že za to můžu já, ale prosimtě věř mi, že já jsem s Tomem opravdu nic neměla, byly jsme jenom venku se projít. I když mi to nevěříš, mohly bychom být alespoň kamarádi, než se rozmyslíš jak dál?" Podívala jsem se na něj se slzama v očích.

I L❤️VE YOU PAYTON🌷❤️Kde žijí příběhy. Začni objevovat