19

1.5K 38 0
                                    

„Tak jsme tady" oznámil šťastně Josh a zastavil autem před chatou.

Jak jsem na tohle mohla kývnout. Jo jasně, už vim, protože jsem nehoráznej kretén. Jak mám přežít týden s Paytnem.

Nechala jsem to chvilku být a šla si pro kufry.

„Tak jo, máme tady ale malej problém" prohlásil Josh uvnitř chaty a podilval se na mě. „Jakej?" Byla jsem zvědavá.

„Jsou tu tři pokoje po dvou a jeden je pro jednoho" pořád se díval na mě.

„Zabírám si pokoj pro jednoho!" vypískla hned Viky. Všichni jsme se na ni podívaly.
„No co, mám ráda soukromí" uculila se.

„Dobře, takzě budu já s Kate, Dylan a Car a ty a Payton"

Počkat. Ne! Já nechci!

Podívala jsem se na Paytna a čekala až začne protestovat. On ale jen nehnutě stál na místě a koukal do blba. Takže je to na mně.

„Já si mysl-"
„Dobře" vykuleně jsem se podívala na Paytna.

Cože to právě řekl?! On souhlasil? To se mi snad zdá.

Výborně, tak co si jít vybalit a potom se jít vykoupat do jezera, které je hned za chatou" zeptala se nadčeně Car.

„Jo, to by jsme mohli" souhlasila Kate.

„Dobře, tak za 30 minut tady dole" odpověděla Car a vydala se i s
Dylanem do svého pokoje.

••••

No mě snad šálí zrak.

Dorazily jsme do pokoje a hádejte co. Ano. Je tam manželská postel!

Bože, co jsem komu udělala.

Payt vešel do pokoje a první co udělal bylo to, že se rozvalil na posteli jak největší king světa. Protočila jsem nad tim očima.

„Měl by sis vybalit, zachvilku se jdeme koupat" hodila jsem kufr na zem a začala vyndavat věci.

„Hm"zabručel.

Dobrý bylo, že jsme měli pokoj s koupelnou, což jen tak nikdo nemá. Když jsem si vybalila věci, vzala jsem si plavky a šla se přebléknout.

Vzala jsem si svoje oblíbené plavky.

Vyšla jsem z koupelny a první co jsem uviděla bylo, jak se Payton válel v plavkách na posteli a byl na mobilu

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Vyšla jsem z koupelny a první co jsem uviděla bylo, jak se Payton válel v plavkách na posteli a byl na mobilu.

Měla jsem zase krásný výhled na to jeho krásný tělo.

Bože Sofi přestaň.

Payton si mě všiml a začal si mě prohlížet. Sjel mě očima od zhora až dolu a potom se mi zadíval do očí.

Koukali jsme si navzájem do očí asi 2 minuty, dokud ten oční kontakt nepřerušil.

„Měli bychom jít dolů" vstal z postele a odešel aniž by se na mě znova podíval.

Seběhla jsem schody dolu do obýváku, jde už všichni čekali.

„Výborně, jsme všichni, tak jdeme" řekl Dylan, když jsem přišla dolu a všichni se hned za nim vydali.

••••

Položila jsem si na zem deku, kterou jsem si s sebou vzala a sedla si na ni. Všichni byli ve vodě, až na mě. Pro mě byla ta voda hrozně studená.

Sledovala jsem je. Teda spíše Paytna. Kate s Joshem si zase strkaly jazyky do krku a to nepotrmebuji vidět.

Payton tam blbnul s Dylanem a Car. Smál se jak smyslu zbavenej. Bylo hezké zase slyšet jeho smích, i když se  nesmál se mnou.

Po tváři mi stekla jedna neposlušná slza. Rychle jsem ji setřela, aby si toho nikdo nevšiml.

Lehla jsem si na deku a chtěla jsem se jít opalovat. Sluníčko tady hodně hřálo.

Docela jsem relaxovala, dokud se kolem mého pasu neobepnuly dvě silné paže.

I L❤️VE YOU PAYTON🌷❤️Kde žijí příběhy. Začni objevovat