Payton mi po těle zanechával znaménka lásky. Sjel až k mému přirození, kde se nachvilku zastavil.
„Opravdu to chceš?" Podíval se na mě.
„Ano" hlesla jsem.
Payton neváhal a rychle ale něžně do mě vniknul.Malinko jsem zasténala, protože to docela bolelo. Payt si toho všimnul.
„V pořádku? Mám pokračovat?" Pouze jsem zakýval hlavou na znamení "Ano".
Začal pomalu ale jistě přirážet a postupně zrychloval a začal přirážet drsněji.
Vzdychal jsem na celý kolo. Bylo to užasný. Payton pořád nepřestával a přirážel dál.
„Paytne" ani jsem neměla sílu něco říct jak to bylo příjemný.
„Ještě chvilku vydrž" pošeptal a ještě víc zrychlil. Teď už jsem se neudržela a začala vzdychat. Bylo mi jedno, že nás může máma slyšet. Teď jsem byla pouze já a on a nikdo jinej.
„Ach bože Sophiee" zakřičel Payton a hned jsem ucítila jak se do mě udělal.
Pomalu ze mě slezl a udýchaný si lehl vedle mě.
„To bylo" začala jsem.
„Úžasný" vydechl Payton. Otočila jsem se na něj a zahleděla jsem se mu do očí. On uděla totéž.
„Miluju tě Sophie" řekl z ničeho nic Payt
To mě trošku vykolejilo. On právě řekl že mě miluje? Jako vázně?
„Taky tě miluju Paytne" řekla jsem po chvilce přemýšlení.
Payton se usmál a políbil mě. Potom jsem si mu lehla na jeho hruď on mě obejmul kolem pasu a oba dva jsme se propadly do říše snů.
Ráno
Ráno jsme se probudila poměrně brzy. Podíval jsem se na drujou půlku postele a uviděla Paytna jak v klidu oddychuje. Pousmála jsem se.
Vzpoměla jsem si na včerejší noc a ještě víc se pousmála.
„Paytne vstávej" začala jsem ho budit.
„Mmmm" dostalo se mi pouze za odpoved.
„Myslim to vážně" pokračovala jsem.
Na tohle už nic neřekl.„Jak chceš"
Sedla jsem si na něj obkročmo a začala ho líbat. Začal hnedka spolupracovat.
„Vstávat ospalče" usmála jsem se na něj.
„Takovýhle ráno se mi líbí" usmál se i on. Znovu jsem ho políbila a začala se na klíně trošku vrtět. Do úst vydal lehký vzdech.
Slezla jsem z něj a začala se úsměvem oblékat. Payton nejdřív nechápal, ale když potom uviděl pod peřinou velkou bouli hned se na mě vražedně otočil.
„To si vypiješ"
„Budu se těšit"
„Co s tím teď mám jako dělat?" Zněl zoufale.
„To já nevim co kluci obvykle při téhle situaci dělaj"
„Holk, postel a tohle" ukázal na svého kamaráda.
„Tak to máš docela smůlu. Já jdu do kuchyně udělat snídani, ty si zatim uklidni kamráda. Máma je v práci takže klid" řekla jsem a odešla z pokoje.
Nechala jsem tam Paytna i s jeho kamarádíčkem o samotě.
ČTEŠ
I L❤️VE YOU PAYTON🌷❤️
Romance/DOKONČENO/ Dívka jménem Sofie Mendes se přestěhuje do Kalifornie, kde potká kluka, který ji dočista změní život. Po čase ovšem zjistí nepříjemnou zprávu, kterou by nechtěl slyšet nikdo na světě. Příjemné čtení❤️🌷 DRUHÝ DÍL: Again