17

1.6K 37 1
                                    

V parku jsme byli ještě pár hodin, než jsme se rozhodli jet domů.

Payton mě chytnul za ruku a zastavil, když jsem šla s holkama na zastávku autobusu.

„Počkej Sofi, nechceš jít domů pěšky. Měli by jsme chvilku pro sebe" lišácky se usmál. Nemohla jsem nic jiného než jen souhlasit.

S holkama jsem se rozloučila a vydala se s Paytnem rukou v ruce domů.

Celou cestu jsme si povídaly, co jsme dělali celý den.

Celou cestu jsme se drželi za ruce, ale to se mu přestalo líbit a přitáhl si mě k sobě za pas.

Šli jsme asi 15 minut, když jsme došli před jeho barák. V domě asi nikdo nebyl, bylo tam zhasnuto.

„Nechceš jít dál?" Usmál se na mě.
„Jasně, moc ráda".

Payton vytáhl klíče, odemkl a šel dovnitř. Já jsem šla samozřejmě za nim.

„Paytne, můžu si jenom skočit osprchovat? Jsem celá spocená" poprosila jsem.

„Jasně, jen jdi, připravim nám něco k pití a potom si pustíme film, ok?"

„Ok, děkuju moc" usmála jsem se a vydala se do koupelny.

****

Po sprše se vždy cítím jak znovuzrozená.

Oblékla jsem si kalhotky a triko, které jsem vzala Paytnovi. Chci ho trochu poškádlit. Podprsenku jsem si samozřejmě nebrala.

Vyjdu z koupelny a jdu zpátky do obýváku.

Uvidim Paytna jak sedí na gauči a kouká na nějakou kravinu v televizi.

Když si mě všimne, zarazí se co mám na sobě. Já ho však ignoruju a jdu si sednout vedle něho. Pořád mě nadrženě pozoruje. Přijde mi to strašně vtipně, ale nesmim se začít smát, to bych zkazila plán, který jsem nachystala, když jsem se aprchovala.

„Na co se podíváme?" Zeptala jsem se a otočila se na něj.
Nic neodpověděl a pořád se na mě díval.

„Ehm.... na co chceš" vydal ze sebe.
„Co třeba Avengers: Endgame. To jsem ještě neviděla" řekla jsem.

„Jo, dobře" pustil to tam a mi se začali dívat.

Po asi 20 minutách, jsem si schválně lehla tak, aby měl krásný výhled na moje tanga. Ano měla jsem tanga.

Cítila jsem jak zakňučel. Bylo mi ho strašně líto, ale zároveň jsem si to užívala.

Už jsem to nemohla vydržet a začala se strašně moc smát. Nechápavě se na mě podíval.

Ukázala jsem na jeho stan v kalhotách a začala se smát ještě víc.

„Hahaha, hrozně vtipný, víš že mi teď s tipm musíš pomoct" ušklíbl se na mě.

„Ano, vím" slezla jsem z pohovky a klekla si před Paytna.

Sundala jsem mu kalhoty i s trenýrkama. Musim se pochválit, byla to velká boule.

Vzala jsem si jeho kamaráda do pusy a začala jezdit.

I L❤️VE YOU PAYTON🌷❤️Kde žijí příběhy. Začni objevovat