Viky mě dovedla k moji skříňce a já si z ní vzala učebnice, které jsem tam měla nachystané od pana ředitele.
Zavřela jsem skříňku a chtěla jsem odejít na hodinu. Mám chemii společně s Viky, takže jsem alespoň měla s kym sedět. Otočila jsem se a chodbou zrovna procházely čtyři kluci.
Jednoho z nich jsem poznala. Payton. Ano. Payton. Šel uprostřed tý party.
„Ani na ně nekoukej" upozornila mě Viky.
„Proč?"
„Protože to jsou největší děvkaři a badboyové na téhle škole. Věr mi"
„To mi nesedí"
„Proč?"
„Toho kluka uprostřed znám. Payton. Je to syn kolegy, který pracuje s mim tátou" vysvětlila jsem Viky.
„Tak na něho si dej obzvlášť pozor!" Slabě na mě zakřičela.
Chytla mě za ruku a táhla do učebny 3, kde byla chemie.
Sedli jsme si na kraj do zadní lavice a poslouchaly učitele.
5 minut po zvonění do třídy vtrhla nějaká holka a za ní Payton. Ano. Ten Payton.
Všimla jsem si, že ta holka měla rozmazanou rtěnku. Nechci vědět co spolu dělaly. Mrzelo mě to. Myslela jsem, že mě má rád. Dokonce i slza mi ukápla.
„To je Avanii" vysvětlila mi Viky.
„Největší děvka na škole. Spala snad už s každym klukem na škole" pokračovala dál.
Já jsem pouze sklopila pohled do sešitu a psala si zápisky dál.
Učitel je seřval a posadil je do lavice.
Payton si sednul do lavice vedle nás.Cítila jsem jeho pohled, jak na mě kouká. Ignorovala jsem to a psala dál.
***
Škola utekla celkem rychle. S Viky jsme se staly kamarádky a ještě jsem poznala Caroline a Kate, které jsou taky moc fajn holky.Všichni čtyři jsme takové nejlepší kamarádky, ale s Viky se stejně bavim nejvíce.
***
Přišla jsem domů a překvapivě nikdo nebyl doma.
Šla jsem do kuchyně a na lince ležel papír.
Musela jsem rychle do práce. Vrátím se pozdě večer a tatínek až zítra ráno. Oběd a večeři máš v lednici. Mám tě ráda.
Maminka
Položila jsem papír zpátky na linku a šla nahoru do mého pokoje.
Odhodila jsem tašku do rohu a svalila se na postel.
Rozhodla jsem se jít na pláž. Vstala jsem teda z postele a šla jsem k šatníku, kde jsem si vybírala šaty na pláž. Zvolila jsem lehce růžové. Pod ně jsem si dala plavky.
Ano nejsem ten typ, co se nestydí. Nevadí mi nosit odvážné věci.
Do tašky jsem si dala ručník a vyrazila na pláž. Nikdo tady nebyl, což mi vyhovovalo.
Rozprostřela jsem si ručník do písku a lehla si na něj. Slunce krásně hřálo a já se s radostí opalovala.
„Hej krásko!!" Uslyšela jsem odněkud. Zvedla jsem se a rozhlédla se. V moři na surfech byli kluci a křičely na mě.
„Ano ty, pojď za náma do vody!"
„Ne, děkuji!"
„Notak, neboj se, jenom si chceme užít!" Zařval jedena ostatní se začaly smát.
No to snad neni pravda. To si ze mě děláte prdel. Jed z těch surfařů byl PAYTON. No to snad ne.
Podívala jsem se na něj. On se na mě taky otočil pořád vysmátej. Když zjistil, že to jsem já, jeho úsměv zmizel z tváře a měl na sobě výraz strachu.
Něco řekl klukům. Ti odpluly a Payton se vydal ke mě.
Když doplul ke břehu. Zapíchnul surf do písku a běžel ke mě.
„Ahoj Sophie" pozdravil mě, jakoby se nic nestalo.
„Ahoj" řekla jsem s kamenou tváří.
ČTEŠ
I L❤️VE YOU PAYTON🌷❤️
Romance/DOKONČENO/ Dívka jménem Sofie Mendes se přestěhuje do Kalifornie, kde potká kluka, který ji dočista změní život. Po čase ovšem zjistí nepříjemnou zprávu, kterou by nechtěl slyšet nikdo na světě. Příjemné čtení❤️🌷 DRUHÝ DÍL: Again