„Mami jsem doma" zařvala jsem na celý barák.
„Ahoj zlatíčko, mám pro tebe novinu" začala mamka. Já jsem pouze čekala co z ní vypadne.
„ dnes k nám přijdou na večeri Moomeierovi a mají syna"
„Paytna" dořekla jsem za ní.
„Ano, jak to víš?"
„Potkala jsem ho na pláži, utekl mu pes a já ho našla"
„No vidíš, tak alespoň ho budeš znát"Byla jsem mimo, kluka, kterýho jsem potkala na pláži a byl tak sexy, jde dneska k nám na večeři.
Než jsem si to srovnala v hlavě zazvonil zvonek. Celá jsem ztuhla. On je tady. Já nejsem upravená.
„Dobrý den, výtejte u nás doma" poudravila je mamka a pozvala je dovnitř.
„Dobrý den, já jsem Sofie Mendes"
Pozdravila jsem tátu Paytna a podala si s nim ruku.
„Těší mě já jsem Jonathan Moormeier , pracuji s tvym tátou"Jonathan s mámou odešly do kuchyně, kde se přivítal i s tátou.
Do dveří najednou vešel Payton
„Ahoj Sofie"
„Ahoj Paytne"Pozdravila jsem ho a obejmula. Usmála jsem se na něj. Navázaly jsme oční kontakt.
„Sofii, běžte nahoru do pokoje" zařvala na mě máma.
„J-jo jdeme" zakřičela jsem na zpátek.
To neni možný. Budu v pokoji s klukem. S klukem, který je strašně sexy a cute. Panebože. On je opravdu tak sexy. Proboha seber se Sofie.
Říkala jsem si v hlavě.
Vešli jsme do mého pokoje a sedli si na postel.
„Máš moc hezký pokoj"
„Děkuju"
„A jaký to je? Opustit svoje rodný město a přestěhovat se tak daleko až do Kalifornie"
„No víš, je to těžký, 16 let jsem tam žila, měla jsem tam kamarády, první školní lásku" uchechtla jsem se a Payton taky.
„No tady to taky neni špatný, máš tu čistý moře, je tu dobrá škola kam za měsíc nastoupíš. Jsou tu i fajn lidi. Nikdo si na nic nehraje. Teda až na Avanii. Ta je trošku divná, ale jinak je fajn" řekl Payton.„A už si někdy měl holku?"
Vážně Sofie. Vážně? Proč ses zeptala na tohle. Bože ty jsi blbka.
„No , to je dobrá otázka. Měl jsem holku. Dokonce dvě"
„A, co se stalo?"
„První holka mě podvedla a ta druhá"
Zarazil se.
„Jestli to nechceš říkat, nemusíš. Já-"
„Ne to je dobrý, už to někomu musim říct. Jmenovala se Suzie. Jednou ode mne odjížděla pozdě večer. Já jsem ji nemohl odvést, protože jsem měl napito. Na křižovatce to do ní napralo auto a ona spadla do příkopu. Odvezly ji do nemocnice, kde druhý den zemřela. Měla moc velké krvácení do břicha, který nešlo zastavit" začly mu téct slzy.Bože Sofie, ty jsi fakt kráva.
„Pšššt, to bude dobrý" utěšovala jsem ho a obejmula ho.
Po chvilce se uklidnil a odtáhl se. Dívaly jsme se do očí. Z očí jsem mu přejížděla ke rtům a zase zpátky.
Payton dělal to samí. Pomalu jsem se k němu nakláněla. On dělal to samí.
Ucítila jsem jeho rty na těch mích. Měl tak krásně měké a teplé rty.
Byl to něžný a lehký polibek. Odtáhl se a podíval se my do očí. „Promiň já, neměl jsem to dělat, promiň, chápu že se se mnou už nebudeš bavit"
„Ne, ne Paytne, neomlouvej se. Nevadilo mi to"
Natáhla jsem se a políbila ho. Skousl mi rty a vniknul do mě jazykem. Vedli jsme mezi sebou válku.Payton si mě vyhoupl do klína a hladil mi záda. Sundal mi svetr a jel rukou pod tričko až k podprsence.
Taky jsem mu rukou zajela pod tričko a ucítila břišáky. Masírovala jsem je.
Payton mě jednim tahem sundal tričko. Já jemu na oplátku taky. Až teď jsem uviděla ty nádherný břišáky.
Začaly jsme se znovu líbat. Payten jel rukama k zapínání od podprsenky.
„Promiň, já-já na tohle nejsem připravená" řekla jsem, stoupla si a oblékla.
„Ty- ty jsi ještě panna?"
„J-jo"
„To je v pořádku, já tě do ničeho nenutim"Usmála jsem se na něj a políbila ho. Payton se taky obléknul a šly jsme do kuchyně za rodičema na večeři.
ČTEŠ
I L❤️VE YOU PAYTON🌷❤️
Romance/DOKONČENO/ Dívka jménem Sofie Mendes se přestěhuje do Kalifornie, kde potká kluka, který ji dočista změní život. Po čase ovšem zjistí nepříjemnou zprávu, kterou by nechtěl slyšet nikdo na světě. Příjemné čtení❤️🌷 DRUHÝ DÍL: Again