Probudily mě zářící paprsky, které svítily do pokoje. Rozespale jsem zabručela a otočila se na druhou stranu kde mě ležet Payton. Ale nebyl tam. Otevřela jsem oči a rozhlédla se po pokoji. Nikdy jsem si ho pořádně neprohlýdla. Má to tady hodně útulný. Prostě správný klučičí pokoj.
Vylezla jsem z vyhřáté postele a začala se oblékat. Když jsem na sobě měla spodní prádlo, do pokoje vešel Payton a v ruce nesl dva talíře s lívanci.
„Je ty už jsi vzhůru" řekl trošku smutně.
„Ano jsem. Stalo se něco?" zeptala jsem se.
„Ne nic, jenom, že jsi my zkazila překvapení. Měla to být snídaně do postele" na konci se usmál.
„Omlouvám se. Nevěděla jsem že mě chceš překvapit" přistoupila jsem k němu.
„To je v poho, tak si to pojď sníst" podal mi jeden talíř a sedl si na postel. Já si sedla k němu do tureckýho sedu.
.-.-.-.-.
Po jídle jsem mu pomohla umýt nádobí.
„Nechceš dneska něco podniknout?" vyrušil mě.
„Promiň Paytne, už jsem domluvená s holkama, že půjdeme nakupovat. Dlouho jsme se neviděly" omluvila jsem se.
„Dobře. Napíšu klukama jestli nechtěj na skate park" usmál se.
„Víš že tě neskutečně miluju" přistoupila jsem blíž.
„A já tebe" políbil mě——————.
Přišla jsem domů okolo dvanáctý hodiny. S holkama jsem domluvena na 14:00 před mým barákem.
Hned jsem si vlezla do sprchy a umyla si vlasy. Vyfoukala jsem si je a šal se nějak hezky namalovat.
Dala jsem si jenom lehce světlý oční stíny a řasenku.
Potom jsem přešla k šatníku, jde jsem si vzala proužkovaný crop top bez ramínek a světle modré džíny s vysokym pasem.
Měla jsem ještě hodinu čas tak jsem si zapla notebook a šla se podívat na youtube.
Bylo 13:56 a domem se rozezněl zvonek. Vypnula jsem notebook, vyskočila z postele a běžela jsem dolů otevřít.
Za dveřma stála Viky s Caroline a s Kate.
( s Caroline a s Kate jsem se seznámial ve škole při obědě kdy si k nám sedli).„Ahoj Sofi" pozdravily sborovně.
„Ahoj holky" zasmála jsem se „Můžeme jít?"
„Jasně" odpověděla nedočkavě Car. Je to strašný nákupní maniak.
S holkama jsme se zasmáli a vyrazily na autobus.
...
Přijeli jsme před Starcout a holky mě hned táhly dovnitř.
Chodily jsme z jednoho obchodu do druhýho. Holky si nakoupily hodně věcí, ale já zatim žádný.
Vešli jsme do obchodu se spodnim prádlem. Hned mě zaujala červená krajková podprsenka a k tomu i krajkové červené kalhotky.
„Líbý se ti žejo?" uslyšela jsem vedle sebe Kat.
„Strašně"
„Tak si je běž zkusit"
Na nic jsem neváhala a běžela jsem do kabinky.
Padly mi skvěle. Měla jsem v nich dobrou prdel a prsa. Paytnovi by se to líbilo.
Převlékla jsem se zpátky a vyšla z kabinky. Do někoho jsem však narazila.
„Je promiň, neviděla jsem tě" hned jsem se začala omlouvat. To jsem ale nevěděla, kdo to je.
„V pohodě Sofi"
„Maxi?! Co tady děláš!?"
„Jsem tu se svou holkou" ukázal na brunetku, která si vybírala prádlo.
„Ty máš holku?" divila jsem se.
„Jo no víš, po tom co jsem tě napadl, jsem si uvědomil, že jsem to přehnal. Hrozně mě to trápilo, tak jsem se svěřil Emilly. Známe se už od narození a já ji můžu věřit. Trávily jsme spolu hodně času a nějam se dali dohromady. A promiň za to napadení. Budeme kamarádi?" dořekl svůj dlouhej monolog a usmál se na mě.
„Jasně" usmála jsem se taky.
„Maxi můžeme jít" přiběhla za náma ta Emilly. Když se na mě otočila mile se usmála.
„Ahoj, já jsem Emilly ráda tě poznávám" podala mi ruku. S radostí jsem ji přijala.
„Sophie, taky tě ráda poznávám" zasmáli jsme se.
„No tak mi už půjdem, měj se Sofie" rozloučil se Max.
„Jasně ahoj" zamávala jsem jim a vydala se za holkama. Ještě chvilku jsme chodily po obchodech a potom jsme se rozhodly vyrazit domů.
ČTEŠ
I L❤️VE YOU PAYTON🌷❤️
Romance/DOKONČENO/ Dívka jménem Sofie Mendes se přestěhuje do Kalifornie, kde potká kluka, který ji dočista změní život. Po čase ovšem zjistí nepříjemnou zprávu, kterou by nechtěl slyšet nikdo na světě. Příjemné čtení❤️🌷 DRUHÝ DÍL: Again