„Co se děje?" sedl si vedle mě.
„Nic. Jakpak si užívá největší badboy a děvkař školy?"
„Ahaaa. Tak oto tady jde" řekl a otočil se směrem k moři.„Ano o tohle tady jde. Paytne, ty jsi mě chtěl do postele dostat hned první den. To mi přišlo trochu divný. Chtěl si, abych byla další na tvym seznamu?" vykřila jsem na něj.
„Upřímně? Ano. Chtěl jsem aby ses se mnou vyspala a víš proč? Protože jsem jak si řekla děvkař. A to nezměníš"
„Ale když jsem ti řekla, že jsem panna tak si přestal. Proč? Proč si přestal, když jsi takový děvkař?"
„Protože s pannama nespim. Byla by to stráta času. Panny, totiž v posteli nejsou dobrý" usmál se na mě.
Zvedl se a šel zpátky k surfu.
Neměla jsem slov. Tohle by mi v životě nikdo neřekl.„Paytne!!" zakřičela jsem ještě na něj a běžela za nim než se vydal na vodu.
Otočil se na mě s vírazem jako co ještě chceš.
Přišla jsem k němu. Usmála sem se na něj a dala mu pěknou, obrovskou facku. Payton se chutnal za tvář a podíval se na mě.
„Teď můžeš jít" usmála sem se a vydala se domů.
„Tohle si vypiješ Sofie Mendes" zakřičel rozčíleně a šel do moře.
„Nemůžu se dočkat" zakřicěla jsem nazpět.
Upřímně se docela bojim. Teď když vim, čeho je schopnej, nemám z toho zrovna dobrý pocit.
Začal mi vybrovat mobil. Podívala sem se na displej a volala mi Viky.
„Ahoj Viky, copak?"
„Máš teď čas?" zněla dost naléhavě
„Ano mám, co potřebuješ?"
„Musim ti něco ukázat. Můžeme se někde sejít?"
„No já jsem kousek od pláže za našim barákem, tak můžeš přijít"
„Ok, za 10 minut jsem tam"
„Ok, papa" zavěsila sem a šla si sednout na pláž.
Za 10 minut přiběhla Viky. Obejmula mě a sedla si vedle mě.
„Tak co potřebuješ?" začala sem.
„Víš, po škole jsem šla do naší knihovny, vypůjčit si nějaký knížky, víš jaký jsem knihomol. No více méně když jsem šla do jedné uličky z vedlejší se ozývaly hlasy. Hned jsem je poznala, byl to Payton a ta jeho parta" udělal pomlku.
„A? Dál? Co tam dělaly?" Ptala jsem se.
Viky pouze vytáhla mobil a pustila mi video, kde byli slyšet ty hlasy a trošku i ty lidé.
„Hejj, co říkáte na tu novou kočku??" zeptal se jeden týpek.
„Kočku?" Vykulila jsem na Viky oči.
„To je Max" odpověděla.„Náhodou je moc pěkná, vsadim se, že ji dostanu jako první"
„To byl Johny" řekla Viky.
„Moc si fandíš Johny. Mě neodolá žádná holka" znova Max.
„Hejj kluci, nechte ji mě"
Ten hlas, to byl Payton!„No jasně, náš Payton se bude užívát s naší šlapkou a mi nebudeme mít nic, tak na to zapomeň bro" řekl Max.
Payton se sebral, vzal Maxe za tričko a přimáčkl ho ke zdi.
„Takhle o ni nemluv jasný! Neni žádná šlapka, jmenuje se Sofie Mendes" křičel na něj Payton.
„Alee, Payton se nám zamiloval" říkal se smíchem Johny.
„Drž hubu Johny. I kdyby tak vám to může bejt jedno"
„I kdyby si ji miloval, tak jsi obyčejnej děvkař a ona to ví, takže u ní nemáš šanci" řekl přidušeně Max.
„Možná u ní nemám šanci, ale ani jeden se jí nedotknete. Je vám to jasný!!" Zařval na oba dva a Maxe ještě víc přimáčknul ke zdi.
„Ano" řekli sborovně.
Payton Maxe pustil a šel pryč.
„V 15:00 sraz u mě, půjdeme na vlny" řekl odcházející Payton.
Video se vyplo a já byla celá zaražená.
To nedávalo smysl. Payton mě má rád? Nebo mě jenom chrání, protože jeho táta pracuje s mím.„Sof, jsi v poho?" starala se Viky.
„Jo jsem, promiň ale asi půjdu domů, musim si to srovnat v hlavě"
„Jo v pohodě, já taky půjdu, jen jsem ti to chtěla ukázat"
„Dobře, děkuju, papa"
„Ahoj"
Rozloučila jsem se s Viky a šla směr domov. To bude nádherná noc.
ČTEŠ
I L❤️VE YOU PAYTON🌷❤️
Romance/DOKONČENO/ Dívka jménem Sofie Mendes se přestěhuje do Kalifornie, kde potká kluka, který ji dočista změní život. Po čase ovšem zjistí nepříjemnou zprávu, kterou by nechtěl slyšet nikdo na světě. Příjemné čtení❤️🌷 DRUHÝ DÍL: Again