„V kolik nám jede autobus?" zeptala se Car, když jsme vycházeli z nákupního centra.
„Asi za 20 minut" odpověděla Viky.
„Ještě nechci jet domů" postěžovala si Kate.
„Můžeme jet na skatepark. Bude tam Payton, Dylan a Josh" řekla jsem holkám svůj nápad.
Všichni hned radostně přikývli. Vydali jsme se tedy na zastávku a jely za klukama.
....
PAYTON
„Dobrý skok Joshi" zařval jsem na něj, když udělal krásnej skok přes zábradlí.
„Dík kámo" odpověděl. „Teď se ukaž ty"
Přikývl jsem. Stoupl jsem si na skate a rozjel jsem se plnou rychlosti. Před zábradlim jsem se odrazil přeskočil zábradlí a znovu dopad na skate.
Kluci se začaly smát a tleskat.
„Dost dobrý" pochválil mě Dylan.
S klukama jsme tam ještě nějakých 10 minut dělaly blbosti, když nás někdo překvapil.
SOFIE
Když jsme dorazily na místo, holky hned s radostí vystoupily z autobusu.
Došli jsme na skatepark, kde zrovna Dylan předváděl nějaký kousky na skateu. Najednou ztratil rovnováhu a spadl. Kluci se začali smát.
My s holkama jsme to nevydrželi a začaly se smát taky. Payton s Joshem se polekaně otočily. Když zjistily, že to jsme my, ulevilo se jim a Payton se usmál.
„Hahaha hrozně vtipný" urazil se Dylan „Zkuste si to sami"
To zní dobře.
„Ok, dej mi to" řekla jsem rozhodně. Paytnovi najednou zmizel úsměv z tváře a vystřídal ho vážný.
„To chci vidět" řekl Josh.
Stoupla jsem si na skate a vypočítávala trasu.
„Sofi nemu...." než to stačil Payt dopověděl, rozjela jsem se z rampy dolů.
Dělala jsem různý triky a otáčky ve vzduchu, jezdila jsem z rampy na rampu a takhle pořád dokola. Holky na mě povzbudivě křičely.
Vyjela jsem naposled na rampu a slezla ze skateu. Podívala jsem se na kluky, kteří na mě hleděly s otevřenou pusou. Zasmála jsem se.
„Pozor ať vám do tý pusy nenaklade moucha vajíčka" řekla jsem skrz smích.
Jako první se probral Payt a přiběhl ke mě. Nic neřekl a hned se mi vrhl na rty. Byla jsem trošku překvapená, ale hned jsem spolupracovala.
„Víš, že jsi na skateu mega sexy" zašeptal mi do ucha a zkousnul lalůček.
„Kdy jsi mi chtěla říct, že umíš na skateu, víš jak jsem se bál?" Řekl teď už trochu vážně.
„Promiň, ale neptal ses" usmála jsem se.
„Hejj vy dva, nechte si to nadoma" zavolala na nás Viky s úšklebkem na tváři.
S Paytnem jsem se usmáli a šli zanima.
ČTEŠ
I L❤️VE YOU PAYTON🌷❤️
Romantik/DOKONČENO/ Dívka jménem Sofie Mendes se přestěhuje do Kalifornie, kde potká kluka, který ji dočista změní život. Po čase ovšem zjistí nepříjemnou zprávu, kterou by nechtěl slyšet nikdo na světě. Příjemné čtení❤️🌷 DRUHÝ DÍL: Again