Hoofdstuk 2

4.5K 63 15
                                    

Pov. Lizzy

Ik word kreunend wakker met een barstende koppijn. Ik wrijf door mijn ogen en open ze langzaam.

Ik ga met mijn hand naar mijn hoofd en voel dat er iets omheen zit gebonden.. Wat is er gebeurd? Waar ben ik? Vraag ik mezelf af. Dan herinner ik het me allemaal ineens weer. De auto. De klap. De schrim.

Lichtelijk in paniek kijk ik om me heen. Ik zie nu pas dat ik in een donkere vieze kelder lig.. Op een vies matras.. Op dat moment dringt het tot me door. Ik ben ontvoerd! Ik kijk in paniek verder rond. Dan valt me ineens een trap op. Die omhoog loopt met een luik er boven. Ik sta langzaam op en loop er wankelig naar toe.

Ik stap langzaam tree voor tree omhoog. En duw met al mijn krachten tegen het luik. Tot mijn verbazing zit die.. Niet op slot!

Ik klim omhoog uit het luik. Ik kijk om me heen en zie dat ik me in een bos hut bevind er staat een bank en er is een openhaard. Ik kijk nog is goed om me heen. Er is niemand te zien.

Dan valt me ineens een raam op. Ik kijk naar buiten. Zo te zien is het nog avond. Ik kijk verder. Dan valt me ineens de voordeur op en die staat.. Op een kier! Ik sluip er naar toe en duw m verder open en kijk naar buiten.

"Waar denk jij naartoe te gaan?!" Hoor ik ineens een zware stem achter me roepen...

Dit was alweer hoofdstuk 2 😄. Hopelijk vonden jullie het wat. Laat het me weten in de comments. Tot in het volgende hoofdstuk! Xx

Ontvoerd door de duivel ( Herschrijven )Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu