Hoofdstuk 15

2.3K 38 6
                                    

Pov. Jay

Ik en de rest van de jongens en mannen lopen nu alweer uren door het bos, druk op zoek naar Lizzy, maar nog altijd zonder resultaat. Dit gaat zo niet werken.. Denk ik. Ik roep de groep bij elkaar.

"Boys and men, verzamelen!"

Na dat te hebben geroepen, komt iedereen direct mijn kant op lopen.

"We zijn nu al ik weet niet hoe lang al op zoek naar Lizzy, en we zijn nog altijd niks opgeschoten. Dus ik zat te denken.. We splitsen op." Iedereen stemt in, en ik begin met het opsplitsen van de groep.

"Oké, jullie!" Ik wijs naar een groepje jongens en mannen. "Jullie, naar het noorden." Daarna wijs ik naar nog een groepje. "En jullie, het oosten." Nu zijn er nog maar 2 groepen over. "En tot slot.. Gaan jullie naar het westen en dan pakken ik en deze boys het zuidelijke stuk. Duidelijk?" Iedereen knikt stemmend in. "Mooi. Laten we dan maar weer gauw beginnen met zoeken, en graag zonder te stoppen! Er is geen tijd meer te verliezen. Begrepen?" Iedereen knikt ja. Ik zucht. "Ik zei, begrepen!?" Gauw hoor ik iedereen ja zeggen. "Mooi. Nou vooruit, verder trekken dan maar iedereen, en vlug een beetje!"

Ieder groepje trekt snel zijn eigen kant op. "Kom boys." De jongens beginnen mij te volgen, met mij voorop.

Ik zal haar vinden. Ontkomen zal ze mij niet. Nooit. Ze is nou eenmaal van mij, en van niemand anders. En dat zal zo ook altijd blijven. Van mij, van mij alleen.

...

Heyo mensjes,

Hier een kort hoofdstukkie!! Hst. 15 alweer! En alweer 4,23 K reads!!! 💥💥💥😱😱😱😱❤️❤️❤️❤️❤️🎉🎉🎉🎉🎉🎉 Omg!! I still can't believe it, im sooo happy right now 😆 Thank you. Thank you. Thank you so muchh!!!!

Hopelijk maak ik jullie met dit hoofdstukje al een beetje blij. Soon will be coming more. I promise. 😉😘

VOTE

COMMENT

FOLLOW!!!!!!

Like to see you guys in the next chapter ❤️.

Luv yahh 💕💕💕💕💕

~Xx 🌹

Ontvoerd door de duivel ( Herschrijven )Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu