Hoofdstuk 3

4.3K 65 17
                                    

Pov. Lizzy

Ik blijf versteend staan. Voorzichtig draai ik me om. Ik zie een veel oudere jongen voor me staan. Hij is lang breed en best gespierd.. Ik moet er hoorbaar van slikken. Wat hem een vieze creepy en gemene grijns opleverd.

"Wat wil je van me!? Laat me met rust! Laat me gaan!!" Schreeuw ik.

"Whuhahahaha. Vergeet het. Je bent van mij." Hoor ik zijn ijzige stem zeggen. Wat mij de koude rillingen geeft.

"Ik ben van niemand!!" Schreeuw ik boos met een angstige ondertoon terug. Hij knijpt zijn handen tot vuisten en kijkt me met een kille en koele blik aan en zet een stap naar voren.. Ik volg met een stap naar achteren.

"Je kan toch nergens heen schoonheid. Niemand die je zal vinden. We zitten hier in the middle of nowhere. Dus geef het nou maar op."

"Nooit."

Ik draai me met een ruk om en sla de deur open en ren er vandoor zo hard als maar kan.

"Verdomme." Hoor ik hem nog achter me vloeken maar ik trek me er niks van aan.

Ik blijf op een vol tempo hard door rennen. Niet wetende waar naartoe met zware voetstappen achter mij volgend.. Ze komen steeds dichterbij.. Hijgend ren ik door met mijn hart kloppend in mijn keel. Hij zit nu zo te horen vlak achter mij.. Als hij mij nu te pakken krijgt word dat zowiezo mijn dood...

Precies op dat moment kom ik met een harde klap op de grond terecht met een zwaar gewicht op mij.. Ik kreun en probeer me onder zijn gewicht en sterke greep te wurmen maar zonder resultaat..

"Laat me los! Ga van me af!!" Schreeuw ik boos met tranen in mijn ogen uit. Hij draait mij op mijn rug en komt bovenop mij zitten. Ik sla en schop wild om mij heen. Waarna hij stevig mijn handen vast pakt en ze boven mijn hoofd pint..

"Stop daarmee!!" Schreeuw hij boos in mijn gezicht terug.

Eventjes schrik ik er kort van en kijk hem bang en angstig aan maar blijf daarna gewoon weer door gillen en tegen werken. Met de tranen die ondertussen over mijn wangen stromen.

"Neee!!"

Ik voel een harde klap tegen mijn slaap en alles word zwart.

...

Hee guys,

Dit was hoofdstuk 3 alweer! 😆 Benieuwd naar wat er verder gaat gebeuren?? 😱 Blijf dan zeker doorlezen😉 Ik zie jullie graag weer terug in het volgende hoofdstuk! vergeet vooral niet te stemmen en te commenten🙃 Tot in het volgende hoofdstuk! ❤️

Xx R

Ontvoerd door de duivel ( Herschrijven )Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu