Hoofdstuk 17

2.4K 49 7
                                    

( Foto outfit^ )

Pov. Lizzy

Ik open langzaam mijn ogen en kijk om me heen. Ik lig op het bed, in mijn kamer bij Jay. Ik ben weer ontvoerd.. Ik kom langzaam overeind en voel nog steeds een beetje de pijn in mijn been. Alle beelden komen weer terug. Ik ben gewoon.. Beschoten! Ik zie dat er verband om mijn been zit en zo te zien hebben ze ook mijn kleding verwisseld.. Ik zet het kussen achter mijn rug en blijf zo even zitten en staar maar wat voor me uit. Ik was er bijna.. Ik was er verdomme bijna! Tot ik die verrader tegen kwam. Hij werkt gewoon samen met Jay, en er zijn er nog meer.. Kom ik hier ooit nog uit?

Dan word er ineens zacht geklopt op de deur. Ik negeer het. Ik heb hier nu echt geen zin in.. Er word nog is geklopt. Nou ben ik het zat. "Ga weg, laat me met rust! Ik wil nu graag alleen zijn." De deur word zacht geopend. Ik grom geïrriteerd. "Ik zei toch dat ik alleen wilde zijn!?" Ik draai me met een ruk naar de kant van de deur om, en mijn blik veranderd naar een kwaade blik. "Jij! Jij verrader!" Hij stapt naar binnen en sluit de deur achter hem dicht en komt op mij afgelopen en neemt plaats op het voeteneind van mijn bed. "Lizzy, luister.. Het spijt me.. Ik kon er echt niks tegen doen. Wat kon ik doen? Ik had geen andere keuze.. Ik moest wel. Het spijt me echt..." Ik rol met mijn ogen. "Wat je kon doen? Wat dacht je van me verdomme laten gaan?! Ik was er bijna. Ik had bijna weer mijn vrijheid terug. Ik had eindelijk weer mijn familie en vrienden terug kunnen zien. En dat heb jij nu allemaal verpest! En nu ben ik terug bij af, in deze hel! Waar ik nu misschien wel helemaal nooit meer uit kom. En dat is allemaal jouw schuld Sem! Jouw schuld!!"

Ik begin van de woede sneller te ademen en de tranen stromen over mijn wangen en ik begin wazig te zien.

"Lizzy.."

"Nee! Ik wil het niet meer horen. Blijf alsjeblieft uit mijn buurt. Ik haat je!!"

Ik voel 2 sterke armen mij stevig naar zich toe trekken en in een knuffel trekken. Ik barst in huilen uit en stomp met mijn vuist een paar keer tegen zijn borst aan. Alles komt er nu uit van de afgelopen dagen en ik houd het niet langer meer tegen. Ik hoor hem sussende woordjes in mijn oor fluisteren en voel hem rondjes over mijn rug draaien. "Goedzo, gooi alles er maar uit.. Dat lucht vast op." Na een tijdje te hebben uitgehuild en zo langzamer hand wat rustiger te zijn geworden, trek ik me terug en veeg ik mijn tranen af.

Ik kijk hem beschaamd aan. "Sorry.. Ik had misschien niet zo tegen je tekeer mogen gaan. Jij kan er misschien ook wel niks aan doen.."

"Is niet erg.." Antwoord hij. "Sorry van je shirt.." Ik kijk en wijs naar zijn strakke grijze shirt, waar een grote donkere vlek goed op is te zien. "Geeft niet." Zegt hij licht glimlachend. Ik glimlach zwakjes terug. "Hoe is het met je been?" Vraagt hij dan ineens. Ik kijk hem aan. "Gaat wel, het doet nog steeds een beetje pijn maar het gaat wel." Hij knikt stilletjes. "Ik moest je eigenlijk van Jay komen halen, hij wilt je namelijk aan een aantal mensen voorstellen, en het lijkt me het beste dat je komt opdagen.. Hij is al in een slechte bui, en dat moet niet nog erger worden.." "Het lijkt erop dat ik toch geen andere keuze heb hè.." Breng ik zuchtend uit. Hij kijkt mij met een medelevende blik aan en schud spijtig zijn hoofd. "Ik ben bang van niet nee." Antwoord hij. Ik laat weer een zucht. Hij staat op van mijn bed en loopt naar de deur en opent die weer en staat in de deur opening. Hij draait zich om en kijkt mij dan afwachtend aan. "Kom je? Jay wacht, en we zijn eigenlijk al een beetje te laat.." Ik kijk hem aan en sta dan voorzichtig op en loop langzaam met nog altijd een beetje pijn aan mijn been en tegenzin langzaam zijn kant op. Hij pakt zacht mijn arm beet en trekt mij dan zacht mee de gang door, de trap af, naar beneden. Wat gaat er nou weer allemaal gebeuren? Het houd ook nooit op dit.. We komen aan voor ik denk de woonkamer deur. "Klaar?" Ik kijk hem aan en hij kijkt mij met een vragende blik aan. Ik knik zacht. Hij klopt dan op de deur. "Binnen." Hoor ik Jay dan aan de andere kant van de deur zeggen.

...

Heeyy people,

Chapter 17 is out!!

Hope you like it 💗.

VOTE

COMMENT

FOLLOW!!!!!!!

Lots of love 💕💕💕💕💕💕

BYEEEEE🖤🐼🌿

Ontvoerd door de duivel ( Herschrijven )Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu