Hoofdstuk 9

3.1K 45 9
                                    

Pov. Lizzy

Ik word kreunend wakker met een barstende koppijn en knipper met mijn ogen. Ik kijk om me heen en zie dan dat ik nog compleet 'naakt' op het bed lig. Ik probeer overeind te komen maar merk al gauw dat dat niet gaat en dan zie ik de reden waarom. Hij heeft me vastgebonden.. Aan het bed! Ik raak in paniek en begin sneller te ademen en probeer mezelf als een gek los te rukken. Waardoor het touw alleen maar dieper in mijn huid snijd. De tranen prikken in mijn ogen en ik bijt op mijn lip en zucht. Dit heeft geen zin...

Dan vliegt ineens de deur open met hem ook compleet 'naakt' staanend in de deur opening. Ik kijk hem vol angst aan. Wat hem alleen maar meer doet grijnzen. "Alsjeblieft.. Doe dit niet..." Zeg ik met een trillende stem. Hij kijkt mij emotieloos aan en sluit de deur achter hem en komt op mij afgelopen en staat nu voor het bed. "Je bent van mij schoonheid, dus dan mag ik met je doen wat ik wil." Zegt hij kil. "Voor de zoveelste keer ik ben van niemand! Klootzak!!" Schreeuw ik luid en kijk hem vol haat aan.
Maar heb daar al snel spijt van en mijn blik veranderd al snel weer naar angst.

Zijn ogen spuwen vuur en hij springt op het bed en komt boven me hangen. Zijn ogen staan zwart van woede en lust. Ik kijk hem bang aan met de eerste tranen die al over mijn wangen stromen.

"Werk gewoon mee dan is het sneller voorbij." Zegt hij dan.

Hij begint kusjes te planten in mijn nek. "Van mij.." Fluisterd hij zacht in mijn oor. Ik knijp mijn ogen dicht en begin zacht te snikken. Hij begint met een soort van voorspel. "Stop alsjeblieft.." Smeek ik hem.
Maar hij luistert niet en gaat gewoon door met waar hij mee bezig is. Hij kijkt mij vermakelijk aan. En ik hem vol afschuw.
Dan begint hij mij ineens te zoenen. Ik pers mijn lippen op elkaar en draai snel mijn hoofd weg. Maar dat was achteraf toch niet zo'n slimme zet.
Want kort daarna voel ik een harde klap tegen mijn wang.

Ik kijk hem geschokt aan en mijn wang brand als een gek. "Werk mee!" Hij begint me weer te zoenen.
Ik begin hem dan maar langzaam met tegenzin terug te zoenen. Ik heb toch geen andere keuze.. Hij begint over mijn lippen te likken en vraagt daarmee om toestemming.
Maar die wil ik hem niet geven. Dan knijpt hij ineens in mijn kont. Waarna ik een klein gilletje laat en wat hem dan weer de kans geeft om snel met zijn tong mijn mond binnen te dringen. Hij begint met zijn tong mijn mond te verkennen. "Je bent zo sexy.. Ik wil je..." Zegt hij hijgend tegen mijn lippen aan. Ik slik hoorbaar en ril van angst.

Hij komt over mij heen hangen. Het gaat er totaal niet liefdevol aan toe.. De tranen stromen als watervallen over mijn wangen. "Zo
lekker.." Kreunt en hijgt hij in mijn oor.

"Stopp please!!..." Schreeuw ik huilend.
Maar hij gaat gewoon door en negeerd mij compleet.

Zo gaat het voor mijn gevoel nog uren door. Tot dat hij eindelijk zijn verlossing vind en stopt. Ik staar emotieloos voor me uit. "Dat was lekker kleintje." Zegt hij dan. Waarna hij mij nog een kus op mijn voorhoofd geeft en van me af gaat en mij daarna los maakt.

Ik zie hem nog zijn boxer aan trekken maar besteed er voor de rest niet veel aandacht meer aan. Ik draai me om op mijn zij en rol mezelf op als een balletje en begin zacht te huilen.

Hier lig ik dan.
Als een hulpeloos hoopje ellende. Het is hem gelukt. Hij heeft mij zo ver weten te krijgen. Hij heeft mij weten te breken en niemand die mij nog kan helpen of redden want het enige waar ik nu nog aan kan denken is.. Ik wil dood.

...

Heey mensjes,

Dit vond ik het heftigste hoofdstuk dat ik tot nu toe heb moeten schrijven 😳 ..
Bedankt voor de 7oo+ reads!

VOTE

COMMENT

FOLLOW!!!!

Byeee💗🌸✨

Ontvoerd door de duivel ( Herschrijven )Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu