Hoofdstuk 7

3.1K 56 1
                                    

Pov. Lizzy

Ik zit hier nu al uren en ik verveel me dood. Er is hier niks te doen dus ik staar maar wat voor me uit. Niet wetende hoe lang ik hier nu al ben.
Maar wat ik wel weet is dat ik nodig naar de wc moet en daarna een douche nodig heb en wat schone kleren. Naar maten ik nog langer blijf zitten ben ik het zat en sta op en loop naar de trap en stap treedje voor treedje naar boven. Ik sta onder het luik en duw er tegen, maar tot mijn teleurstelling zit die deze keer wel goed op slot.. Ik begin er als een gek tegen te bonken. "Doe verdomme dat luik open!!" Schreeuw ik naar boven. Ik hoor zware voetstappen van boven mijn kant op komen en kort daarna zwaait het luik open en word ik ruw aan mijn arm omhoog getrokken. "Wat!?" Schreeuwt hij luid in mijn gezicht. Ik schrik even van zijn uitbarsting en krimp even ineen, maar herpak me dan snel. "Heb je misschien een wc en douche en wat schone kleren voor mij?" Hij kijkt mij even doordringend aan. Ik voel dat ik nog steeds nodig moet plassen. "Ik houd het echt niet meer.." Piep ik en kijk hem smekend aan. Dan trekt hij mij ineens mee naar boven een trap op en een gang door. Het valt me ineens op dat het toch niet zo'n klein bos hutje is als ik dacht. We komen bij een deur uit die hij opent en hij mij daarna naar binnen gooit. "Ga je gang prinses, maar maak het niet te lang. Ik wacht hier." Zegt hij op een strenge en bazige toon, waarna hij de deur sluit. Oké...

Ik bekijk de ruimte en zie dat het een wc en badkamer in 1 is. Ik kleed me snel uit en besluit om eerst maar snel naar de wc te gaan. Na dat te hebben gedaan stap ik snel onder de douche en begin mezelf te wassen en spoel mezelf daarna weer af. Ik sluit voor even mijn ogen en geniet van de warme stralen. Dit had ik echt nodig. Ik zet de douche weer uit en stap er onderuit. Ik zie al een paar handdoeken klaarliggen en pak der 1 en droog mezelf ermee af en sla de handdoek om me heen. Ik vind ook nog een nieuwe tandenborstel en een tubé tandpasta en poets mijn tanden nog even. Verder vind ik ook nog een kam en kam daarmee alle klitten uit mijn haar weg.

Na dat te hebben gedaan, hoor ik ineens gebonk op de deur. "Schiet is op daar binnen! Hoelang denk je er nog over te gaan doen?!" Hoor ik hem aan de andere kant van de deur schreeuwen. Ik sla mijn handdoek extra strak om mezelf heen en houd de deur goed in de gaten, met mijn hart in mijn keel.
Dan zwaait ineens de deur open en zie ik hem daar met een boos gezicht in de deuropening staan.

...

Another chapter for you guys!! ❤️♥️💖

VOTE

COMMENT

FOLLOW!!!!

Byeee🌹

Ontvoerd door de duivel ( Herschrijven )Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu