"Meekomen!" Jay duwt me hard vooruit. "En denk maar niet dat je hier zonder straf onderuit komt."
~
Pov. Lizzy
We lopen door, ik ben echt moe van de lange reis.. We komen uit bij de voordeur van het grote landhuis, die kort daarna gelijk word geopend door een wat oudere man in deftige kleding. Hij heeft gewoon serieus zijn eigen butler!? "Welkom thuis, mr. Jones." Hij heeft een vriendelijke glimlach, maar ik vertrouw niemand hier. "Dankjewel, Paolo." Zegt Jay tegen de man. Hij geeft een vriendelijk handgebaar, en laat ons binnen. Jay geeft me een duwtje in de rug, een teken dat ik door moet lopen. Ik doe maar wat hij wilt en loop vooruit. De butler sluit de deur achter ons.
We staan in een grote hal. Er komt een wat oudere vrouw aanlopen, ook in deftige kleding. Ze heeft ook een vriendelijke lach. Ze buigt wat door d'r knieën. "Welkom thuis, mr. Jones." "Dankje, maria. Zorg er voor dat de tafel mooi is gedekt en het eten optijd klaar staat. Mijn ouders komen vanavond eten." De vrouw knikt. "Komt in orde, mr. Jones. Ik glimlach nog even naar de vrouw voordat ze ervandoor gaat.
( 1,5 uur later )
Ik zit op het bed van Jay en mij. Jay had me nog een rondleiding gegeven, en zei dat ik me maar vast moest gaan klaarmaken voor het familie diner. Dat heb ik dan ook maar gedaan. Had toch geen andere keuze.. en nu zit ik hier al een tijdje vol zenuwen te wachten en maar wat voor me uit te staren, tot ik eindelijk word opgehaald. Dan hoor ik ineens voetstappen, en de deur gaat langzaam open. Ik kijk op naar het wel bekende figuur die tevoorschijn komt en mijn ogen vergroten zich en angst kruipt door mijn hele lijf heen.
"Mitch!?.. Wat kom je doen?.." Breng ik met een trillende stem uit. Hij krijgt een grijns op zijn gezicht en bekijkt me van top tot teen. "Dag, blue eyes. Leuk jou ook weer eens te zien. Ziet er goed uit hoor." Hij stapt naar binnen en sluit de deur achter zich dicht, en komt dreigend op me afgelopen. Ik sta op en ren naar de badkamer. Net wanneer ik de deur wil openen word ik naar achteren getrokken en hard tegen de muur geduwd. Ik laat een kreun door de harde klap. Hij zet zijn handen naast mijn hoofd en blijft me diep aanstaren. Ik kijk hem angstig in zijn donkere ogen aan. Hij likt over zijn lippen en kijkt me met een intense blik aan. "Waar is Jay?.." Vraag ik dan met een trillende stem. Hij legt zijn vinger tegen mijn lippen aan. "Shhht.." Ik ril. Dan kust hij mij ineens. Ik pers mijn lippen op elkaar en probeer hem van me af te duwen maar hij is veel sterker.. Dan geeft ik hem een knietje in zijn edelen delen. Hij laat zich kreunend en vloekend op de grond vallen. "Blue eyes!!" Hoor ik hem nog achter me schreeuwen, maar ik trek me er niks van aan.
Ik ren als een speer naar de deur toe en open die en ren de hal door. Tot ik tegen iets of iemand aanbots en diegene mij net optijd opvangt. "Alles oke schoonheid?" Hoor ik Jay's bezorgde stem dan zeggen. Ik trek me terug uit zijn greep en strijk mijn jurk glad. Ik kijk hem beschamend aan. "Ja, het gaat wel." Antwoord ik dan maar terug. Hij kijkt me even met twijfel aan, maar laat het er voor de rest gelukkig maar bij. "Je ziet er prachtig uit baby.." Hij bekijkt me van top tot teen. Ik kijk naar beneden, en moet er gek genoeg een beetje van blozen. Hij tilt mijn kin op en geeft me dan een snel klein kusje op de mond. "Kom, iedereen is er al. Ze wachten op ons." Hij steekt zijn hand naar me uit en kijkt mij afwachtend aan. Ik twijfel even maar pak dan toch maar zijn hand aan.
Hij ziet aan me dat ik zenuwachtig ben. "Het komt goed prinses. Vertrouw me." Ik vertrouw niemand. Denk ik bij mezelf. Dan trekt hij me mee, en lopen dan samen de kant van de eetzaal op.
...
Hee peepz,
Hst. 21 hier!!
Finally! 😅
Echt sorry sorry sorry voor het lange wachten... maar ik wist gewoon even niet meer zo goed wat ik wilde..en was een beetje de weg kwijt en een beetje inspiratieloos.. Maar het is me uiteindelijk toch weer gelukt om voor jullie een hoofdstukje te kunnen schrijven en plaatsen. Gelukkig .. 😌 En.. 🥁 We hebben de 15,9 K reads bereikt!!! 💥😱🥳🎉🎊🍾🥂 Omg... Ik ben er gewoon serieus echt een beetje stil van 😅 want had dit serieus gewoon echt never nooit verwacht dat ik zo ver zou komen, maar met jullie hulp is dat toch gelukt en daar ben ik jullie echt zo enorm dankbaar voor.❤ Thank you thank you thank you !! 😆💕💕
VOTE
COMMENT
FOLLOW!!!!!!
~ hope to see you in the next chapter 😏 .
Byeee 💋🌹
JE LEEST
Ontvoerd door de duivel ( Herschrijven )
Mystery / ThrillerLizzy's grootste nachtmerrie komt uit als ze op een nacht ontvoerd wordt door voor haar nog een onbekende maar niet voor lang. Niet wetende wat haar allemaal nog staat te wachten en dat die nog onbekende haar leven tot een hel gaat maken... ~~~~~~~~...